Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásné fotky pro potěšení očí.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Dášo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, tak toto se ti hodně povedlo!

Citáty i ty kouzelné obrázky.

S M.Streep se ztotožňuji, a donutilo mě přemýšlet, kdo mi tedy vlastně zbývá.

O jednom člověku vím určitě...jsi to ty!

(a dalších bude pomálu)

Díky za skvělý blog!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc díky za návštěvu a za komentář. Jsem rád, že se ti to mé netradiční zamyšlení líbí.R^

0 0
možnosti
Foto

Tohle je prostě oáza pro dušiR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to jsem moc rád, že se ti to líbí. A já děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné obrázky, Pavle...R^

1 0
možnosti
Foto

Olinko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Krásný uklidňující fotky a Meryl Streep to řekla více než výstižně.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc děkuji za nakouknutí a komentář. A máte pravdu Meryl to vyjádřila dost přesněR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle!R^R^R^ Je lepší jít fotit, než ty agitky. V sobotu jsem měla sraz Pod ocasem, a pod předníma nohama repráky, sorry jako a dav. Tak jsme si říkala, ať už je to za náma, než mi došlo, že budou ještě prezidentské...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, holt musíme zdrhat tam, kde uklidníme duši. A naštěstí, víme kam tak to je dobrý. A já ti děkuji za návštěvu i komentářR^

1 0
možnosti
DV

D45a18v35i16d 89V79l62k

4. 10. 2017 16:49

Moc hezký blog Pavle.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo, jsem rád, že jsi mě navštívil. Vážím si toho i tvého komentáře.R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^krásné fotky a moudrá slova krásné ženy-tyhle její výroky sice slyším poprvé ale jakoby mi mluvila z dušeR^

1 0
možnosti
Foto

Libuše, velmi Vám děkuji za nakouknutí a komentář. A ta slova? Také je tak vnímám. R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, krásno ve fotkách. Moc pěkný. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, velmi Vám děkuji za nakouknutí a komentář. Jsem rád, že můžu touto formou předávat dál krásný věci a že se i líbí. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com