Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
DV

D16a32v19i62d 91V89l64k

30. 9. 2017 15:42

Karma PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Moc díky Davide, za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

V roce 1938 jsme dobře vyzbrojenou, disciplinovanou a připravenou armádu měli, nebylo to, žel, nic platné. To co nám chybělo a chybí jsou disciplinovaní, odvážní a mravně neústupní politici.

3 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, nemám co bych k tomu dodal. Nakonec politiku vidíme denně. A Vám děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek. Pavel Tigrid ve své knize Průvodce inteligentní ženy po vlastním osudu píše, že ono stigma Mnichova si neseme stále v sobě a doposud jsme se ho nezbavili. Možná i Vaše tíseň má stejné kořeny.

Karma za článek.R^

4 0
možnosti
Foto

Tomáši, co k tomu dodat. Snad jen , že děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti

Ja nevim jestli jsme meli bojovat. Ted se nam to mele hezky jak mel nekdo jiny neco udelat jinak, ale je potreba si uvedomit, ze

1) nikdo by nam nepomohl a vysledek valky byl jasny

2) vsichni by nas pokladali za iniciatory valky

3) nemecti Cesi by nam vrazili kudlu do zad

1 0
možnosti
Foto

Pane Pavle, zvolila se varianta ústupu. A tak ustupujeme vždycky a všemu. A co se týče celého kontextu mého članku. Naší armádě se vyčítá, že nás nikdy neochránila. A skutečnost? Tu jste vlastně vyjádřil sám. A já děkuji za návštěvu a komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Narodil jsem se deset měsíců poté, netroufám si proto do toho mluvit... Tobě, Pavle, přeji ODTÍSNĚNÍ!!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, nevím, zda je dobré úplné odstínění, protože pak by člověk žil v naivní představě, že mu nic nehrozí. Děkuji ti za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

No comment...

Řečeno bylo vše. Zejména to, že jsme nepoučitelní.

Díky, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc díky za návštěvu a komentář. Dělám raději pěkný a pozitivní věci, ale tohle jsem musel.R^

2 0
možnosti
Foto

To, že žijeme v "míru" je věc relativní a vůbec ne samozřejmá. Z globálního hlediska jsme už poměrně dlouho ve válce, na to bychom neměli zapomínat.

Mnichovská dohoda je velmi smutná a traumatická kapitola naší historie, i když většina z nás žijících už ji nezažila.

Díky za připomenutí.R^R^

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, já děkuji Vám, za přečtení a komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za návštěvu a přečteníR^

2 0
možnosti
TG

R^[>-]Díky za připomenuti včetně slov moudrého pana prof. Petra Piťhy....

3 0
možnosti
Foto

Tome, já děkuji za přečtení a komentář R^ Ve slovech P. Piťhy je mnoho pravdy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com