Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Velmi pěkné fotografie. A opravdu zajímavé místo, :-) To mě velmi zaujalo. DĚKUJU

0 0
možnosti

Pane Vrba zminujete se o pralese, ale nemate tam ani jeden stolety kmen, at uz stojici neco lezici. Jinak fotografie jsou krasne.

1 0
možnosti
Foto

Pane Paule, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář a jsem rád, že se Vám fotografie líbí. Co se týče toho pojmenování. Ono je správné, protože to místo je skutečně nazýváno pralesem s mnohými velmi zajímavými stromy. Jediný problém je, že to nejlepší je hluboce skryto ve vnitru tohoto lesa, kam je však vstup zakázán. A já jsem člověk, který respektuje vydaná omezení KRNAPU, protože kdyby všude lezli lidé, nebylo by nic. R^R^

0 0
možnosti

D71a74v59i90d 51V45l22k

28. 9. 2017 8:24

Pavle ale mně se stejně nevíc líbí,když fotíš lidi(třeba na těch vojenských akcích) Jen bych to fotil černobíle,aby to bylo takové dokumentární) a pak ,když jsi fotíval takové ty drobnosti.Těch krajinářů je tady strašně moc.

1 0
možnosti
Foto

Davčo, já ti děkuji za návštěvu i komentář. Onos tou černobíloi, něco jsem už zveřejnil v předchozích částech, ale máš určitě pravduR^

0 0
možnosti

Kdo objeví tajemství zkroucených větví, objeví poklad R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, je to tak. A bylo by to ještě zajímavější, ale holt dodržuji zásady stanovené KRNAPR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko a taky chladno ;-D;-D Moc díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkný špacír, i když trochu v mlze. A ta kravička se fakt povedla.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, ta mlha tam musela být, bez ní, by to nebylo ono. A čekal jsem právě na tyto dny. Moc díky za návštěvuR^

1 0
možnosti

R^ U toho pěkného pařezu jen chybí hříbek..

1 0
možnosti
Foto

Radko, no jo, ale nebyl tam. Moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Opět trocha příjemného strašidelna, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, je to tak, ono někdy to strašidelno i potěší a já děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Nejvíc se mi líbí ty modré zvonky a kráva s náušnicemi! R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, to kdybych věděl, takl jsem zachytil i toho vlkodlaka ;-D;-D Ale moc děkuji za nakouknutí a komentář:-)R^

0 0
možnosti

Tak jsem na některých fotkách hledala psa baskervillského, ale asi šel zrovna na svačinu:-D:-D

Fotky opět pozoruhodné, ale pro mě jsou "srdeční" ty tři poslední.

Moc hezký blog, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no já ho zahnal za kopce. Nebyl vůbec fotogenickej;-D;-D Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com