Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P85a68v94e22l 94H48e13k

23. 9. 2017 12:05

Čekal jsem recept a dočkal jsem se mudrování o nenakupování a dvojí kvalitě.

0 0
možnosti
Foto

No jo, ono to je o těch hodnotách, které sdělujeme. Ale kdo ví třeba někdy udělám povídání o nějaké zajímavé receptuře;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No tak si na to všechno půjčíme, normálka, né?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, Klárko, je to tak. A děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti
Foto

Řešit společenské nešvary u talíře dobrého jídla, to je vlastně taky svým způsobem nešvar. Velká politika se přece dělá v zaplivané (teď už nezakouřené) hospodě. No každopádně, když už prostý lid něco geniálního vymyslí (třeba bojkotovat nákup určitých potravin, jak tady kdosi navrhoval), vrchnost mu to stejně nějakým způsobem překazí.8-o

Ale stejně to musela být pochoutka!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo byla, vynikající a moc děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, toto téma je jak šťouchnout do úlu! Těch nešvarů je tolik, a tak na sebe navazují - asi jako domino. Popravdě, raději se do zamyšlení nepouštím, aby mě z těch "dobráků" co to s námi koulí, nekleplo.

Ale napsané je to "jako od Pavla":-)))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář, no je to příšerné téma ale naštěstí, psal jsem to i trošku s nadsázkou a ve vtipu. :-)

1 0
možnosti

R^...dnes je dobré chtít to, co jiní nechtějí, jen tak může člověk mít klid, Pavle :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, naprosto přesně R^V A já ti děkuji nejen za návštěvu, ale i krásný diskusní příspěvek.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, domnívám se, že ti obzvlášť chutnaloR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, tak o tom žádná :-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Ivane, kdepak, ona to se mnou umí. Každopádně tvé pozdravení jí rád vyřídím. Ivane, tobě děkuji za přečtení, komentář i karmu a přeji ti krásné dny:-)R^

0 0
možnosti

..... a jak tem našem selkám k temu uvažování stačí enem ten zdravej rozum, žejoR^

1 0
možnosti
Foto

Petře, k tomu není co dodat. Tak jen děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti

R^Já to beru jen jako mediální masáž..před létem jsou každoročně reportáže o hromadném výskytu klíšťat / aby se dali lidé očkovat/, přemnožení slimáků,před Vánoci o drahotě co nás na ně čeká. A po Novem roce to bývá pravidelně jedna světová epidemie.. FotkaR^R^ hezký víkend.

1 0
možnosti
Foto

Radko, já říkám, udržet si zdravej rozum. A ta fotka? Ono to mnohem více chutná, než to vypadá. Radko, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

R^ Asi tak vidím ty nešvary: už není kam slevit, tak musíme zdražit, jinak slevy nebudou a uskromnit se? To ať udělaj jiní. Hezký víkend Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a ještě více za komentář. I já tobě přeji krásný víkend, krásného podzimního časuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com