Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aha. Toto je to, co jsem četla, ale na video je mobil krátký. Proto jsem nic nepsala.

Ale i to, co jsi napsal, se mi líbí.

(zkusím to video až bude mobil nabitý)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc díky za snahu a komentář R^

1 0
možnosti

R^ Díky Pavle, za mě velmi pěkný. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Lucie, jsem rád, že Vás to oslovilo. Chtěli jsme to prostě pojmou jinak. Lucie, děkuji Vám za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

R^Tušil jsem, Pavle, že něco takového připravíš. A nezklamal jsi:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, kdepak, jsem profláknutej :-) Ne, vážně, chvíli to trvalo, protože jsem nějak nebyl schopne popsat ty prožité pocity. Muselo to uzrát. Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

...... mi je z teho nějak smutno:-(,- vystavit techniku starou víc jak 30 let (BVP, T72, Dana,Tatry) pro maminy s faganama je možná dobrej počin, ale pro starý "záložky" je to utrpení !,- ............ ináč za youtube s muzikouR^!

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně zdravím a děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář a pochvalu za youtobe. No, a s tou technikou? Ono to je takový rozporuplný. Třeba ty podvozky Tar ̈try, co si budem povídat, jsou nepřekonatelný. Ale to vše je o širší diskusi. R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutí a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky za nakouknutí. A já to teda zkusím, to pokračování :-)

0 0
možnosti

D68a83v35i89d 89V62l18k

6. 9. 2017 12:51

No a příště natočíš rovnou film. Čoveče ale vypadá to, že jste kus urazili v té armádě od té party prochlastaných "gum" za Husáka to zase R^

1 0
možnosti
Foto

Davčo, já myslím, že rozhodně ano a tobě děkuji nejen za návštěvu, ale i shlédnutí té naší domácí produkce na koleni dělané.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com