Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, ty špulkofotky jsou naprosto senzační - ta poslední zvlášť:-))

Mám nejraději z roku jaro. Ale pravda je, že podzim má nádhernou paletu barev.

A to se mi líbí moc. Ty plískanice už méně:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, ono každé období má své, svou ošklivost i krásu. A tobě děkuji za komentář a návštěvuR^

1 0
možnosti
RP

Jo je to tak...vrátila jsem se z dovolené. ..a pole za barákem prázdné, smutné...:-(

1 0
možnosti
Foto

Radko, nebojte se, ta správná paleta barev teprve přijde. A Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
TG

R^Pamatuji si z dětství konec prázdnin na vysočině, v Jimramově, a k němu ta strniště a snopy vždycky patřily. Škoda jen, že ten život tak rychle letí.....Krásné fotky, Pavle!!

1 0
možnosti
Foto

Tome, co k tomu lze dodat. Letí to a tak užívejme každý den. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Holá strniště tak nějak ke konci léta patří. Podzim zrovna není moje oblíbené období, beru ho jako přípravnou fázi před zimou a radostnějším jarem. Ale občas i podzim má svoje kouzlo.

Pěkný fotky a zamyšlení. R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc děkuji za návštěvu a komentář. Ona jedno, bez druhého nemůže být R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zatím dobrý, dnes docela teplo.:-) Pěkné fotky.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko moc díky za nakouknutí. No a hlavně, podzim, to je tak široká škála barev.R^

1 0
možnosti
DV

D20a73v94i61d 57V21l81k

5. 9. 2017 15:37

Opět jsi zaujal PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Davčo, no jsem, prostě občas se to povede a přiznám se, že jsem rád. Člověk má pak pocit, že to co dělá má i smysl pro druhé. Davčo, moc díky za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Kombajn jsem nikdy neřídil, Pavle, to musel být pro kluka super zážitek:-)

Hezké fotky, až nastane barevný podzim, tak to teprv bude nádhera, ale stejně nejradši mám jaro;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, to víš a já u toho musel být neskutečně důležitý. Ale jsem kluk ze vsi a tak byla možnost. Honzo, na podzim se těším, je úžasný. Každopádně ti moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Podobně jsem se i já dneska zamyslela, podzim je krásný.R^V

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, osobně jsem přesvědčený, že právě podzim má nepřekonatelnou paletu barev. Dano, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale také komentářR^

1 0
možnosti
JH

Léto budiž pozdraveno!! Já jako malý kluk na poli ještě pomáhal stavět panáky, heč!! V minulém století.8-o

1 0
možnosti
Foto

Josefe, zdravím Vás. Tak to já nezažil. Ale moc děkuji za doplnění vzpomínky.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, podzim miluju, už pro ty barvy, ale to ty už dávno víš.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko vím :-) A já ti děkuji za návštěvu a komentář

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com