Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Pavle, tohle jsem trochu řešil v čase mozkové příhody. Dneska už neřeším. Co mne čeká...;-)

1 0
možnosti
Foto

Josefe, předně zdravím a děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Můj postřeh se zatím, Pavle, neobjevil R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ono to někdy blbne. Ale vidím vše. A děkuji ti, že jsi se u mě zastavil a přečetlR^

0 0
možnosti
Foto

Cukrovkáře v komatu často lidi považují za opilce. Líná huba holé neštěstí! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc díky za přečteníR^

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, ty váhy v nás.. :-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přemku, zdravím tě, no právě ty zatracené váhy... a nejen v tomto případě. Přemku, děkuji ti za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Nejsložitější někdy bývá překonat vlastní strach: co když tomu člověku ještě víc ublížím, co když mne pošle kamsi, co když je ten člověk "jen opilý", co když ... Není to vždycky jen lhostejnost, ale ta asi převažuje.

Loni jsem absolvovala zážitkový kurz první pomoci, ale vážně nevím, jak bych zareagovala v nějakém nouzovém stavu.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, co k tomu dodat, tak obyčejná věc... Pavli, moc díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

Pavle, je to zvláštní doba. Chceme pomoci a bojíme se, že nevhod. Když nepomůžeme, bojíme se taky. Vlastního svědomí. Ne, není to jednoduché.

Dobře napsané.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, přesně tak. Nelze k tomu nic dodat. Děkuji ti za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Ivane,, ano, to jsou přesně ty argumenty rozumu :-( na základě právě takových zkušeností. Moc ti děkuji nejen za přečtení, ale i za doplňující komentář, komentář ze životaR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, jen ze života. Moc ti děkuji za přečteníR^:-)

1 0
možnosti
JS

R^R^R^

...lidi se bojí pomoct i někomu, komu může jít o život. Zažila jsem to a nechápala je... nechali by kluka s epileptickým záchvatem umlátit se o haubnu auta, u které spadl... vytáhla jsem ho, držela, seřvala policajty, co stáli poblíž a jen čuměli, zavolala záchranku, počkala až kluka odvezou a pak jsem si šla dát do nejbližší hospody panáka, protože se mi začaly klepat nohy a ruce...

3 0
možnosti
Foto

Jani, je to smutné čtení navíc, když je z reality. A já ti děkuji nejen za návštěvu, ale i ten poněkud smutný diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com