Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkné, Pavle, jsem ráda, že jsem koukla na váš blog. Název byl zavádějící. Cihelna je moje srdeční záležitost, bohužel po dva roky už jsem na něm nebyla. (A to jsem si na to vzala i dovolenou a nakonec nejela)Moc děkuju za to, že díky Vám jsem letos byla.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Lucko já děkuji Vám, za návštěvu a komentář. Nebojte se, ještě přinesu trošku pohyblivých obrázkůR^

1 0
možnosti

R^ Jako vždy moc nezké fotky a povídání. R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, moc děkuji za návštěvu a za komentářR^R^

0 0
možnosti

Zdravím ještě jednou. Jsem v Chorvatsku a shodou okolností mě dnes dopoledne náhodou na pláži jedna účastnice této akce líčila jaká to byla super podívaná i pro obyčejného laika.Tak jsem byla ráda, že jsem díky Vašim fotkám věděla o čem je řeč.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, no tak to je pro mě obrovská pocta;-D Radko, přeji Vám krásnou dovolenou a pozdravujte tu dovolenkovou kolegyniR^

1 0
možnosti

davat sem v srpnu zrovna tohle, Pavle...

1 0
možnosti
Foto

Marku, to není ve zlém úmyslu :-)

0 0
možnosti
Foto

A hned je vozidlo aerodynamičtější a nemá žádnou spotřebu paliva. Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

No jo, to máš pravdu Horste:-)

0 0
možnosti

To se musí všem klukům líbit.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, soudě podle reakcí líbilo. A Vám děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti

..... dával sem "Bahna", ale to už je dějepis,- když mi tankáni večer při drinku zahlásili že máme cca 30-35 bojeschopnejch mašin tak sem sa vytočil doběla a patnáct let sem nikde nebyl !,- ..... v T72 sem seděl v polovině 80.let na VAAZ v Brně, soukali mě z teho ven půl hodinu, - mám na výšku 192 čísel a nikdo nechápal jak sem se tam vůůůbec dostal;-D!R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, a proto jsem o pár chvil byl jinde VT -ZM. A Vám děkuji za nakouknutí i skvělou vzpomínkuR^

0 0
možnosti

D79a93v49i34d 48V33l60k

28. 8. 2017 18:47

To je vždycky divácky vděčnéR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo, máš pravdu, sledoval jsem reakce diváků. A tobě děkuji za návštěvu a komentář a přeji hezký večerR^

0 0
možnosti

Já s rodinou opět se pojedu podívat v září na Dny NATO na ostravském letišti v Mošnově. I tank tam byl jednou, ale jen k prohlídce.

1 0
možnosti
Foto

Antoníne, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i diskusní příspěvek. No, ony ty akce jsou přeci jen každá jiná a všechny se tak nějak doplňují. A teké Vám přeji krásné počasí na Dny NATO.R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky za nakouknutí

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com