Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné záběryR^R^.

0 0
možnosti
Foto

Záběry samozřejmě. ..

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu i komentářR^

0 0
možnosti

Jo, jo - vrtulníci:-)) jsou extra třída, a piloti určitě velcí machři. Musí asi umět ještě víc než piloti letadel.

Bezva, Pavle, že jsi sem ty fotky dal.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak já bych pilotovat nechtěl, vím že na to nemám. A když jsem koukal na tyhle, musím říci, že umí. Maruško, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Hezká " Laňka", neboli Hind... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, ale znáš to přímo pohled v reálu ti fotka nenahradí. A moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

/etře, děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti

Hezké foto, kdysi v osmdesátých letech byla vrtulníková základna na Borech v Plzni a každý den létaly tyto stroje nad Plzní. Byl to vždy zajímavý pohled. Uteklo třicet let a jsou pořád hezké a možná i účinné.

1 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Máte pravdu, je to nádherný pohled, zde byl navíc malinko doplněný mlhou, takže to vytvářelo podivné obrazce. Ještě jednou Vám děkuji a přeji hezký den.R^

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, úplně cítím ten vítr od vrtule R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, no co ti mám povídat, byla to podívaná R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com