Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, moc pěkně křehké:-)R^ černobílá a stíny, to pak je plně úplné.:-) Pěkné.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc ti děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je krása, PavleR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

Vy si s tím focením umíte pohrátR^:-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji :-)R^ a přeji hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Je to profi! Krása černobílé fotky je neporazitelná! A zvlášť, když to člověk umí.R^

Pavle, používáš předsádky makro?

1 0
možnosti
Foto

Marceli, předně tě zdravím a děkuji za návštěvu a komentář. Co se týče výbavy, dělám vše tím co mám. Na makro nejsem vybaven, protože jsem se převážně věnoval sportovní fotografii a ono má vše své požadavky. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ty tvoje obyčejnosti jsou krásné svojí jednoduchostí.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. R^ Já je mám prostě rád..

0 0
možnosti
Foto

V obyčejnosti je krása i síla;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak Jitko, a tobě moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^Krásný vobyčejnosti a hlavně závěrečná spirála do nekonečna (pardon, že jsem si dovolila pojmenovat tvoje dílo!).:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, naopak, já děkuji za pojmenování a rozluštění skrytého smyslu fotografie R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, m,oc ti děkuji za nakouknutí a komentář. Navíc, jak jsem zjistil, oba jsme v zaujalo nás. A to je krásnýR^

0 0
možnosti

Pavle, nutíte mne občas i přemýšlet a už je to dřina.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu a za komentář. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com