Diskuse

Takový ty nesnáze mladého zadaného chlapce.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Pavle, on ani život nezadaných chlapcú nebude zcela bezproblémový....! R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, to je jasné. Vše mà své. A já ti děkuji za návštěvu a komentář

1 0
možnosti
RP

No řekněte, nehřeje to u srdce když jsou ty " holky " s Vámi spokojené? Jedno je fakt, že chlap by neměl nosit ty montérky moc často..deformují postavu;-D ale zase účel na chvíli splní..

1 0
možnosti
Foto

Radko, no hřeje no ;-D;-D, každopádně moc díky za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

R^A teď nedostaneš večeři, leda by sis nechal narůst vlasy.;-);-D;-D

1 0
možnosti
Foto

8-o8-o to mě nenapadlo8-o8-o8-o No, co, uvařím si sám ;-D;-D;-D Klárko, cíky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
DV

D43a77v81i84d 14V74l94k

31. 7. 2017 14:04

Sakra Pavle není na to ONO nějaký postřik?Zkus tu potvoru postříkat nějakým herbicidem;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Davčo, víš že jsem o tom nepřemýšlel? No zkusím to vyzkoumat;-D;-D;-D Třeba je na to nějaký přirozený nepřítel ;-D;-D;-D A tobě děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Pavle, ty jeden trpiteli!:-D:-D

To..."když se mi zrovna nechce"...jsi neměl psát. Tím jsi prozradil svoji lidskou příslušnost!:-)))))

Je zajímavé, že ženské musí chtít vždycky...vařit:-D

Ale hezky se to čte!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no jo, no. To už tak je. To víš, musel jsem to taky trošku připeřit ;-D;-D;-D Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, pustil ses na hóóódně tenký led. Jestli si tohle přečtou, tak počítej s tím, že teď to doma pěkně schytáš a týden s tebou nepromluví ani klika od dveří;-D

2 0
možnosti
Foto

Jene, jsem si toho vědom. Na druhou stranu, když jsem ten článeček zveřejnil na sociální síti, poznal jsem, kolik lidí je ochotno pomoci a poskytnout mi azyl ;-D;-D;-D;-D Jene, děkuji za nakouknutí a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Je! A je potřeba se těšit...........R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak Alžběto a já děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^!JoR^ Inu, to je dost dědku, žes nás vyvez;-)

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Ač ono je to toliko jedna z mnoha stram, jež tvoří, třeba i proto, dost jinak až harmonický celek;-)

1 0
možnosti
Foto

Na světě je krásně i v dešti, jen ta povodeň to trochu kazí R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky, napsal jsi to přesně R^R^R^

0 0
možnosti