Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji nejen za nakouknutí, ale i palcování. Hezký večer přejiR^

1 0
možnosti

No, Pavle, ještě, že tě k tomu vaření pustili!:-))

O Sudkovi nám vyprávěla starší kolegyně, která se s ním znala. A moc ho ctila. Jako fotografa, ale především jako člověka.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no kdyby mě nepustili, asi by toto nevzniklo, nebo vzniklo později. Kdo ví. Ale vzniklo to a to je moc důležitý. Právě pro připomenutí p. Sudka. A tobě děkuji nejn za návštěvu, ale rovněž za krásný komentářR^

1 0
možnosti

R^R^R^Budu se opakovat, ale rád....: Krásná fotografie i celý blog!:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome, a já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale i komentář. Jeho umění je třeba připomínat.R^

0 0
možnosti
Foto

Pan Sudek na mě svého času taky hodně zapůsobil. Velmi jej ctím.. Hezky jste to napsal.

2 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, myslím si, že si plně zaslouží připomenout jeho jméno a umění. Je to složité, protože se člověk hlídá, aby spíš nenadělal nějakou škodu, když o něm píše. A já Vám, pasní Vlasto děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^:-)O co člověk nepřijde, když ty slupky rovnou dá do koše.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko přesně tak, normálně bych to tak udělal, ale..... A tobě děkuji za nakouknutí:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com