Diskuse

Perly v okně.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, mám ráda déšť. I jako perly. V létě v hicech , rozhodně.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, vidím to stejně. A děkuji ti za nakouknutí a komentář.

1 0
možnosti
Foto

u tebe se vždycky ráda zastavím.R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak to jsem rád. A děkuji za návštěvu, ale i krásný komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, ty jsi prostě nadpozemsky neuvěřitelný!

Fotky nádhera, stejně tak i Lennon.

Opět a zase: díky moc za tvou duši!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já to moc děkuji za návštěvu a krásný komentář, já za to nemůžu, jen to vše kolem sebe tak vidímR^

1 0
možnosti
Foto

Krásně vyšperkované okno! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc Vám děkuji za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Málem jsem ty kapky prošvihla;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
PK
Foto

Ahoj Pavle, díky moc:-)

0 0
možnosti
RP

Tak dnes je u nás konečně nádherný den se zahradnickým deštěm....Díky za něj....Na černobílých fotkách jsou kapky efektníR^.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Ono se nám to nemusí líbit, ale potřebujeme déšť, je sucho.R^

0 0
možnosti
Foto

Ale ono se na ten déšť fakt líp kouká za sklem, než v něm jde do práce.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, máš naprostou pravdu, nejen jít do práce, ale bejt i na dešti při práci. Děkuji ti za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
DV

D62a53v52i72d 63V25l22k

12. 7. 2017 18:45

Máš postřeh chlapeR^

1 0
možnosti
Foto

Favčo, no snad ano a já ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti