Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Tak jsem se díky citátu dozvěděl, že nás autentických zlodějů je docela dost;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jene a to je moc dobře. A já ti děkuji za nakouknutí a komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, jsem tedy docela slušná, ,nebo spíš zdatná, zlodějka!:-D:-D

To foto je naprosto senzační!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to mě těší a moc a děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, už zase temný stín?;-DR^!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, kdepak, takový zátiší ;-D;-D A tobě děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
LI

Pavel Kohout, mnohými zatracovaný, napsal: "Kdo zachoval svým očím dětský třpyt- a umí žasnout nad hladinou studánky modré-kam chodívají pít-bekavé ovce poloninou-kdo dokáže být v životě svém věčným žákem-kdo schovává si tajně fialku vonnou pod pijákem-a koho láska věčný náhončí-po cestách plných štěrku neúprosně honí-ať za mne tuhle báseň jednou dokončí..."

2 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, nemám k tomu textu co dodat. Je v něm vlastně vše. A já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale za krásný komentář

2 0
možnosti
Foto

R^Jo, je to tak.;-) Prvně jsem si všimla té němčiny, a až pak toho, čemu dokážu porozumět. Z neznámých výrazů mám fobii.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, těmi názvy jsem chtél dát takové tajemno a hádáni, co to v sobě ukrývá. Klárko, děkuji ti za návštěvu a komentář :-)

1 0
možnosti
JS

Cibulové slupky?;-)

Díky za dotek krásy, Pavle V

2 0
možnosti
Foto

Jani,ano jsou to cibulové sloupky a to vše je o pomíjitelnosti. Jani, děkuji ti za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
PB

..... sem to musel dvakrát zvětšit,- návodem mi byl igeliťák vod "papriky kapie"!,- ale stejně sem tu komoditu na talířu nepoznal ;-D ?!?

2 0
možnosti
Foto

Petře, jste úžasný a já si moc vážím, jakým způsobem jste prohlížel fotografii. Co se týče oné papriky, ona na tom talířů je. Jen je v tomto záběrů není tak zřetelně vidět. Petře, děkuji za návštěvu a komentář

R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ty filosofuješ! R^Fotka moc pěkná.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko,to né ;-D Ale někdy ta fotka má svůj vnitřní rozměr :-) Zuzko, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com