Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tuhle Vámi popsanou a krásně zachycenou neznám. Všechno je ale poprvé. Hned jsem napsala své švagrové - rostlinoznalkyni- ať si Vás na blogu vyhledá.

A pokochá se, jako já.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, předně Vám děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale také za sdílení, té mé zachycené květiny. Vážím si toho moc.R^

1 0
možnosti

Pavle, nádhera, z diskuse už si můžu hrát na chytrýho, ale přiznám se, že jsem nepoznal. Na horské louce to asi neroste, nebo jo?

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. Ani já nebudu dělat chytrého, protože tuto rostlinu jsem viděl jen na zahradách a v parcích. Ale kdo ví....R^

0 0
možnosti

Pavle, to je krásná kytka! A když jsi zmínil to...až na ten smrádek..., tak mi připomněla Zmijovec - taky hezká masožravka, ale ta je tedy vůní hustá!:-D

Měli jsme jí v práci na chodbě, a době květu byla na "samotce":-)))

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za nakouknutí. No tohle je taky dobrá smradlavka;-D;-D;-D

1 0
možnosti

R^nepoznám, ale je nádherná V

P.S.: nebudu si googlit, počkám si R^

2 0
možnosti
Foto

Jani, je to Drakovec obecný z čeledi áronů a tobě děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

R^Je moc zajímavá, nikdy jsem o ní neslyšela.. tak jsem si ji zadala na internet....a je tam několik odkazů, že kvete v Jiráskových sadech. Je to focené tam?

1 0
možnosti
Foto

Radko, kdepak, to je na jedné soukromé zahradě. A já měl štěstí, že jsem se tam zrovna nachomejtl :-) Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Pavle, jméno neznám, ale barvu má úžasnou. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, předně děkuji za nakouknutí. Je to Drakovec obecný z čeledi áronů a je nádherný, tedy až na ten smrádek ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to nějaká tajemná kráska - taky neznám.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc děkuji za nakouknutí, to je Drakovec obecný z čeledi áronů

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Drakovec obecný (Dracunculus vulgaris).

2 0
možnosti
Foto

Jiří, prostě čeleď áronů. A já děkuji za odpověd a návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

P93e49t87r 33O44m70e28l26k37a

10. 7. 2017 16:18

Že by árón plamatý? ;-) zdravím PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně tě zdravím a pak ti musím dát za pravdu. Je to on. A já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale i odpověď:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS