Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...proto mám brejle furt na nose!;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, no já je odkládám a pak nevím, kde je mám ;-D;-D

0 0
možnosti

Občas se nedorozumění stane a je dobré si to hned vyříkat, zeptat se a odpovědět. Jinak budeme žít ve svém "bludu". Dobře, žes to napsalR^

1 0
možnosti
Foto

Jene, přesně tak to je a já ti děkuji za návštěvu a komentář. A také přeji krásné dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Proto, mít brýlí víc po různu a také na krkuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, kdyby jsi věděl, jak často si to říkám a nečiním;-D;-D Děkuji ti za nakouknutí.R^

0 0
možnosti

:-) stanou se horší věci, Pavle. A kde je vůle vysvětlit, pak je to dobrá cesta jak poznat zase další rozměr světa R^

2 0
možnosti
Foto

Jani, právě ta vůle. Proto jsem to sepsal. Jako zkušenost. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Ale tak stane se. I hůř, tohle není žádné drama.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to je o našem vnímání. Já také vím, že jsou skutečné tragédie, ale ani tyto události v nedorozumění nemám rád. :-)

1 0
možnosti

Máš pravdu, Pavle - někdy se stane nedorozumění souhrou okolností.

A tak dodržuji svoje: že když nevím, tak se zeptám!:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško a je to tak nejlepší, protože ty nedorozumění mají nulovou hodnotu, když se vysvětlí. Když ne, jsou velká. A já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

R^Myslím si, že Tvůj blog to nedorozumění rychle vysvětlí....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, byl bych rád, ale také jsem se chtěl podělit o zkušenost, že někdy k něčemu dojde, ani nevíme jak. Tobě děkuji Tome za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tak snad se to vysvětlí a bude klídek v duši na obou stranách;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, doufám, že ano. Nejhorší je, že jsem prohlédl zpětně 20 blogů a nikde jsem nic nenašel. Ale moc ti děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti

D44a50v16i41d 89V11l56k

3. 7. 2017 13:00

A teď si představ ,že takové pako jako je Trump má jaderný lufřík.Nevezme si brejle a smázne třeba Dánsko;-D

2 0
možnosti
Foto

Davčo, já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale i takovou krásnou vlkovskou odpověď.;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com