Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Úžasná scéna! Dobře, že počasí vyšlo!

1 0
možnosti
Foto

Tome, k tomu nemám co dodat a tobě děkuji za nakouknutí a komentářR^R^

0 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu :-) a přeji hezký den.R^

0 0
možnosti
Foto

Muselo to být parádní. Jsem ráda i za Váš zážitek, pozdravte, Pavle, paní Colombovou :)).

Jo, ty svetry jsou ještě potřeb, byli jsme po letech v letním kině (jo, to fakt ještě existuje) a svetr a deka byly tak akorát. Litovala jsem chvilkama, že nemám pěkně postaru termosku s čajem s rumem.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, bylo to úžasné a nezapomenutelné. S tou termoskou máte pravdu, bylo to na grog. Pozdravy pí. Columbové rád vyřídím a Vám Jani, děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to musel být zážitek!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, byl kouzelný a nezapomenutelný. A tobě děkuji za návštěvu a přeji krásný den.:-)

0 0
možnosti

Tak jsme na tom byli stejně..manžel se rozhodl udělat něco pro zdraví a jet na oslavu 14 km na kole. Také jsem tam celou dobu pozorovala pravděpodobně stejné mraky ze strachu, zda cestou domů nezmokneme...:-)Stihli jsme to i když to nebe bylo včera v té oblasti opravdu děsivé.

Na Kuňce jsem byla na divadle jednou a mohu potvrdit, že představení tam má kouzelnou atmosféru.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář dokreslující to mé vyprávění. A můžeme si oba říci- ano, měli jsme štěstí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^poslouchat rady manželky se vyplatí :-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, no máte pravdu, už to vím ;-D;-D A moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc díky za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

napínavá reportáž!R^ Co takhle do Klicperova divadla? Na mou sestru Lenku se mrknout! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, není všem dnům konec :-) A tobě děkuji za návštěvu :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^A co takhle vzít s sebou svetr i pláštěnku, to ne? I když, kdo to má tahat...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, copak pláštěnku, tu jsem měl, ale svetr. Svetr mi chyběl, byla tam pak zima. Moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com