Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, to se ti povedlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak to jsem rád, že se povedlo.....:-)

0 0
možnosti

Krása - vybavil se mi Apollinaire: "Tu vázu v níž květ vrbin vadl-narazil vějíř v doteku-byť úder ani nedopadl-zvuk prozradil ho člověku-prchla z ní voda po krůpěji-květ zvadnul vláhy nemaje-netuší nikdo rány její-netkněte se jí puklá je-tak mnohdy milovaná ruka-se jenom lehce srdce tkne-tu srdce samo sebou puká květ jeho lásky uvadne."

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, velmi Vám děkuji za navštěvu a krásný komentàř

1 0
možnosti

Mám rád květiny, mám jich plnou zahradu ..a růže obzvlášť . Vyžadují péči ale dovedou za ní odměnit VAndre také dovede potěšit.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, pokud jsem Vás potěšil i touto růží jsem rád. A já Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Mně se tady neukázalo: Slunce vždy prozradí, že jsem okno nedokonale vyčistil...

1 0
možnosti
Foto

Horste, no jo, ten náš souboj s těmi skly ;-D;-D někdy až depresivní. Horste, děkuji za nakouknutí.R^

0 0
možnosti
Foto

Věci obyčejné mohou vypadat neobyčejně krásně!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, je to tak. Stačí jen malilinko změnit úhel pohledu. A já Vám děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji ti za nakouknutí a komentář R^R^

0 0
možnosti

....... tak aranž je jasnej,- ale vokno je tam posazený v reálu nebo taky instalace ?!,- a přes digi nebo klasika kinofilm ?!,- ...... za kreativitu ináč R^!

1 0
možnosti
Foto

Petře, i to ono je instalace, ale není to jednoduché. Jinak foceno digi zrcadlovkou. Jo klsickej kinofilm, zvětšovák... to bych už asi nezvládl. Petře, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti

D94a97v74i27d 93V62l75k

27. 6. 2017 20:09

super Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo, jsem rád, že se ti to líbí, potěší to, protože to je docela fuška. Díky moc :-)R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS