Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvele fotky a krasne zamysleni R^

1 0
možnosti
Foto

Kamilko, moc děkuji za návštěvu a přečtení, ale jsou to jen sepsané myšlenky.R^

0 0
možnosti
Foto

Co se týká okna, potvora slunce mi vždy dokáže, že nejsem dobrý čistič R^8-o

3 0
možnosti
Foto

Horste, naprosto ti rozumím. To je stav, kdy člověk zjistí, že ač se snaží, je to pendrek platný ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Okno, v naši rodině místo love story;-Dhezky Pavle napsanéR^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, velmi děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
RP

Napsal jste to hezky a pravdivě, že každé okno má svůj příběh..a to nemluvím o pohledech z něho, které ve vás zůstanou..v dětství jsem z něho měla nádherný výhled na Labe. R^Později se mě mě vybaví trápení s panelákovymi, jejich pracné čištění a sešroubování...ale teď to už je super..ja naopak plastové chválím. A občas si připadám jak paní Jirásková v Troškově filmu za těmi muškáty ;-D .

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji z návštěvu a za krásný komentář. Máte naprostou pravdu, každé okno má v sobě tajemství a příběh R^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
TG

R^R^R^Výborný, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a komentář, ale řeknu ti, celkově je to fuška.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Není sice orosené, ale přesto má v sobě špetku Sudka:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, mohl bych kalit vodu, ale já to neudělám. Máš naprostou pravdu, dílo Sudka mě prostě uchvátilo. Nikdy to nebude takové. Je to velmi těžké, ale snažím se. Navíc, u těchto záběrů musím dát i vhodná slova. Jene, děkuji ti za návštěvu.R^

1 0
možnosti

Pavle, mám teď docela s okny potíž - těmi myšlenkovými. A co nemám ráda, jsou okna plastová:-D

Ale to nic nemění na faktu, že jsi téma okno, opět pojal úžasně:-)) Dík...

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za nakouknutí a komentář. No já tam tak seděl a koukal, když mě to náhodou napadlo.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jak si dokážeš vyhrát s takovou obyčejnou věcí slovem i obrazem.:-) I když... Najít ho volně celé, dokonce otevíratelné, to není až tak obyčejné.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no vyhrát, to mě jen pronásledovaly slova a jen jsem to sepsal. No a najít takové okno je fuška, ale našel jsem ho na půdě. A tobě díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný, Pavle. Okna já můžu, taky je vyhledávám a fotím. R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, děkuji ti za návštěvu a komentář. Okno.. plné tajemství přímo vybízí k zamyšlení....R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com