Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kamilo, moc děkuju za nakouknutíR^R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec, docela zajímavé zamyšlení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavle, díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
JH

Jste svůj a to není málo...!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Jsem svůj, protože to považuji za to nejlepší, k páteři i svědomí. R^

0 0
možnosti
JT

R^ ten text potřeboval uzrát a to se díky fotkám podařilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Z toho důvodu já například nemohu fotografovat rostliny a ptactvo, nevyznám se v nich... R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to já taky ne ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TG

R^fotografie jako zrcadlo naší duše...

2 0
možnosti
Foto

Tome, to máš pravdu, ale na druhou stranu, vidíš tyto dvě bez textu, by neměly úplný smysl. A já ti Tome děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

Někdy je umění "vidění z jiného úhlu", nejen u fotografií, velmi podstatné. A může pomoci k pochopení takřka nepochopitelného.

Moc zajímavé jsou ty fotky, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, právě o to mě šlo. Jen jsem nevěděl jak to sepsat. A tak to ve mě pomalu 2 měsíce zrálo . A o to víc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, to je o kazdodennich drobnych radostech. Kdo si je umi uzivat, ten je kral.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak to je, jen to není automatické, musíme se o to každý den snažit. A někdy je to těžký, nezapomínat, že když nevíme kudy kam, chce si jen popolést výš. A pak je to dobrý. Honzo, moc díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Ano, umět se dívat na věci i jinak, i když jsou zcela běžné a banální. Potom můžeme objevovat i nečekaně zvláštní a zajímavé světy.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, přesně tak. Neumíme-li se takto dívat, jsme nejspíše o něco chudší. Jiří děkuji za návštěvu a komentářR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com