Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D Zase se mi to smazalo?... a do....;-) Tak jenomR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, taky mám občas pocit, že to blbne. Každopádně moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Pavle, díky za kamínek do mozaiky, a to dost podstatný. Už je mi vše jasné, krásně to ladí...

Mám to s hudbou dost podobně, ne-li stejné. Hudba je v mém životě zásadní. A jsem za to moc vděčná. Protože lidi, kterým to nebylo dáno, jsou emočně a citově o moc chudší.

Zase jsi mě potěšil, dík.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, bez hudby, by to nebylo ono. A já ti děkuji za návštěvu a komentář

R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já měl ve škole zakázáno zpívat pro svůj už tenkrát hluboký bručivý hlas...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, no vidíš, ještě že nás bavily ty auta ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak C od D poznám, ale tím končím.:-P Zpěv na veřejnosti mám zakázaný...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak to jsem rád, že nejsem sám;-D;-D A díky za nakouknutí

1 0
možnosti
Foto

Hezke fotky, a umeni clovek nemusi tvorit, staci kdyz si ho vychutna :-)

2 0
možnosti
Foto

Kamilko, moc díky za návštěvu a komentář R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ivane, přesně o tom to je. pro radost, pro potěšení. A já ti Ivane děkuji nejen za přečtení, ale i diskusní příspěvekR^

0 0
možnosti

Když přijde řeč na lidskou dokonalost tak se mě vždycky vybaví závěrečná scéna z filmu Někdo to rád horké...nikdo není dokonalýR^ Takže to berte tak, že ten kdo se zdá na první pohled dokonalý vlastně druhé dráždí...A přiznám se, že hudební výchova ve škole mě nikdy nebavila..ani při hromadném zpěvu se nepřemůžu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak. Já myslim, že dokonalost,je blbost. Radko, děkuji za nakouknutí. :-)

0 0
možnosti

...... vyprodukovat rozumný slova ?!?,- ten Goethe mě ve finále dostal,- muziku amatérsky dám, básněmi sou mi texty, pár akademiků mi visí v kvartýru,- ale vysmahnout rozumný slova ???,- .... su v zajetí pořekadla "stáří je tady ale moudrost porád nikde !",- ale aj nedokonalí zde mají svoje místo, žejo VR^!

1 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale i za krásný komentář. Máte pravdu,i my nedokonalí zde máme mīsto.R^

0 0
možnosti

J19a52n 70P94a31l12l32a79s

20. 6. 2017 20:42

Pavle, já se sice dokážu zpěvem i uživit, ale zato mám obě ruce úžasně levé. Možná bychom dohromady dali dokonalého jedince...

Díky za pěkné počtení. To Vaše cé důr mě pobavilo.

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně děkuji za nakouknutī. R^No, abych pravdu řekl, neumím zpívat a jsem taky levej. Člověk si nemá něco nalhávat :-)

0 0
možnosti

Má nedokonalost je v neschopnosti cokoliv pořádně nakreslit, vždy jsem toužil si sednout a udělat si obrázek,krajiny,domu psa atd. ale nebylo mi shůry dáno...proč jen..

1 0
možnosti
Foto

Petře, jak já Vám rozumím R^, ale určitě máte um v něčem jiném. A já Vám děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS