Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na sběr jahod na plantáži by mne už nikdo nedostal! Stačila mi před mnoha lety nedobrovolně povinná školní akce: celý den jsme se plahočili po kilometrových řádcích jahod, když jsme nesplnili denní normu, řvali na nás. Když jsem chtěla začít nový řádek, opět na mě někdo řval, že tenhle už je zabraný a že mám jít asi tak o dva kilometry dál, kde ještě nikdo není - prostě galeje!8-o

Což o to, jahody mám ráda, ale raději vyčkám, až je někde uvidím za přijatelnou cenu (úměrnou námaze sběrače) a koupím je bez zbytečného ohýbání zad.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, předně děkuji za nakouknutí a komentář. Také nevím, zda-li se tam ještě někdy objevím ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com