Diskuse

Ohlédnutí za jednou poutí.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vděkuji, Pavle R^ Vím co obnáší organizace něčeho, co nepřináší zisk do mé kapsy :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, a takových lidí organizující tyto akce je málo a jsou to obvykle srdcaři. A já ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Jene, byla. A já děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Pokud si dobře vzpomínám, tak Hlavatý byl velmi aktivním vyznavačem Esperanta.

Jinak R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za návštěvu a doplňující komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná akce ... a pěkné fotky R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kamilko, moc díky za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Tyto hezké akce mám moc rada. O této obcí jsem dosud nevěděla. Pavle, diky

1 0
možnosti
Foto

Soni, já děkuji za návštěvu a nakouknutí. Tyto akce jsou krásné, jen jich není tolik.

0 0
možnosti

Pavle, to je zase bezva blog! Díky za kousek historie, a nádherné fotky!

Skvělá akce!

(dnes mám ještě kredit, tak mi bylo dopřáno fotky vidět:-D)

Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to jsem moc rád, že se to líbí. A tak ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Věřím tomu, že se na pouť těší malé slečny celý rok.... sluší jim toR^ a ty sladké dobrůtky R^:-P . Zní to jako fráze.. ale je dobře, že se stále tradice dodržují.

2 0
možnosti
Foto

Radko, těší. A je krásné sledovat, jak si to užívají. Moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, velmi ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti