Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marceli, díky uza návštěvu . A všimlo jsi si: splnil jsem slovo ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

To jsem si trochu myslel, ale tam jsem byl jen jednou v hodně útlém mládí :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jene, tak jsem alespoň přinesl vzpomínku. A tak moc díky za návštěvu R^

1 0
možnosti
Foto

Poklad nenalezneme fyzicky, ale je v srdci, Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, máš naprostou pravdu.

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdaleka ne vše, co člověk vytvořil, či vytvoří, je v souladu s přírodou, mistem, atp. Zde však asi ano. A krásně ,,zdokumentováno"R^

2 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za nakouknutī. Umět vsadit lidské dílo do přírody,aby to bylo krásné, to už je kumšt.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný vyvrcholení, Pavle!R^ Kdysi jsem tam byla a moc se mi to líbilo. Ale už je to dávno, musím to nějak naplánovat a zase se tam mrknout.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko,je tam krásně. Moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem ještě nikdy nebyla, takže jsem nepoznala lautr nic. Ale oceňuji, že jsou to moc pěkné fotky. Díky za tip. Krásných neprobádaných koutů je v ČR nepočítaně.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, je to tak. Těchto míst máme spousty. Pavlo, noc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

To je moc hezké místo.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni, je. Strašně rád tam jedu a dobíjím baterky. Soni, děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Abych se přiznala tak přehradu jsem poprvé objevila asi až před šesti lety, což je pro vychodočecha ostuda. A to jen díky tomu, že mě o ní řekli moje děti. A když jsme se tam cestou z Krkonoš zastavili, tak jsem byla okouzlena.Takova malá pohádka..a dají se tam pořídit kouzelné fotkyR^R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, co je to časová veličina? Nic, není podstatná. Podstatné je to objevení a okouzlení. to je podstatné. Nicméně, Radko, zvítězila jste a já blahopřeji. Děkuji Vám nejen za nakouknutí a diskusní příspěvěk, ale také za správnou odpověď.R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti
Foto

R^u mne to evokuje nádherný pocit plynutí a krásy;-D nevyvrcholila jsem

2 0
možnosti
Foto

Alžběto, tak to jsem rád, že se ty fotečky líbí. Je to nádherné místo. Alžběto, přeji krásný víkend.R^

1 0
možnosti