Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... IDET sem sjížděl vod prvního ročníku,- utnul sem to cca 8 jařin nazad !,- naši "Afghánci" (v civilu) tam na stánku s maskáčama vytrénovali holčičku, kerá prezentovala US pouštní výstroj pro zahraniční mise,- ...... zkrátka ji sdělili ať zavře krám a urychleně si sbalí svejch šest pětek a vypadne ! Šlachovitej synek, cca 160 cm, 65kg, vzal z pultu maskáčový kalhoty a jedním trhem je rozerval vejpůl !!!,- a ti naši lobistický blbci to tam prezentovali pod logem "special operation group":-( !

0 0
možnosti
JA

Dobrý den pane Vrbo, dnes jsem se tam chystal a bohužel mi to nevyšlo, tak velmi oceňuji vaši fotoreportáž. Už tam nemusím, už jsem díky vám všechno viděl :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale i komentář. R^

0 0
možnosti
Foto

Pán tajemný;-) hezké fotečky. Moc tomu nerozumím, ale často slyším hovory, na toto téma, mezi dcerkou a jejím přítelem, pošlu jim odkaz budou unešeníR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář a odeslání odkazu. Velmi si toho vážím. R^

1 0
možnosti
Foto

Jak to říct Pavle,

chlapské slovo... znáš to? Ta technika je asi dobrá. Jinak by ji nevystavovali. Zajímavé určitě i parametry, které sdělí jen profesionálům. Ale někdo tady čeká na to, že jsi slíbil že v příštím článku sdělíš "kde to bylo"!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, předně díky za návštěvu a za komentář. Ale jinak máš pravdu, slíbil jsem pokračování a to taky bude onoho tajemného místa. Jen jsem to chtěl udělat takové napínavější ;-D;-D

0 0
možnosti
JS

R^R^

Jezdívali jsme s bývalou firmou do Brna na výstavu zabezpečovacích technologií. Dalo se tam "zakopnout" o kde co a jednou tam byli mládenci v historických četnických uniformách, tak jsem spunktovala, že si přišli zatknout našeho německého nadřízeného ;-) samozřejmě jsem nejdřív o svém šíleném nápadu informovala svého šéfa a jemu se to líbilo. Tak byl kolega jat, spoután, fotografován a náš stánek měl o publicitu postaráno ;-D

Nebyl z toho postih, jen slovní rozchechtané pokárání a pak kytka od německého kolegy:-)

Pavle, díky za reportáž...

P.S.: i kdyby člověk měl doma bunkr, zásoby a zbrojnici, nikdy nemá jistotu, že v hodině "H" nezůstane holý jak prst někde, odkud má do své pevnosti sakra daleko... pak už zbývá jen improvizace...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji ti nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek, ke kterému není co dodat R^

0 0
možnosti

Pavle, to je pro pány zajímavá záležitost. Bezva jsi to vyfotil. Hlavně, jestli tě neodzbrojila nějaká sličná slečna hosteska:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, neboj, nebyl jsem tam sám, vždy mě někdo doprovází;-D;-D;-D Každopádně ti moc děkuji za nakouknutí a komentář. Však brzy přijdu s rozuzlením hádanky, kde jsem byl.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti