Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe, děkuji za návštěvu

0 0
možnosti

R^ pěkně zdokumentovaný zázrak nebeský, doplněný vhodným textem:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a komentář R^:-)

1 0
možnosti

R^Máme z terasy směr na Prahu tak mraky pozorujeme opravdu často..s očekáváním co k nám za dvě hodiny přijde. A když se to spojí s Flightradar24 je to zabava:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, a vše krásnější než všechny ty televizní kanály. Radko moc díky za návštěvuR^

0 0
možnosti

R^Pěkná úvaha, dva inspirující citáty, krásné nebe..... a píseň. Díky, Pavle!R^

2 0
možnosti
Foto

Tome, jen takové sepsané pocity. A ty citáty jsou úžasné. Moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti

..... hmmm,- animace "Božího sdělení" adresované objektu zájmu na Zemi (zjevení),- úchvatné, fascinující, nepřekonatelné, bohabojné,- ........ značící souhlas, příkaz, zákaz či varování (?) ?!?R^R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, kdo ví, vše je v naší fantazii a našich volbách a úhlech pohledůR^

0 0
možnosti
Foto

R^Ty mraky vypadají nádherně strašidelně:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, také byly, až hrozivé. Děkuji ti za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za tvůj čas při návštěvě mého dumání :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zázrak, nebo kouzlo okamžiku?:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no je to přesně tak a tobě díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a koemntář R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkný článek, Pavle, hodně k zamyšlení. A krásné fotky, zejména ty s parsky pronikajícími skrz mraky R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Ale jsou to sepsané jen mé pocityR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com