Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I ten vrut se Ti povedl, nejen poskládaná slova. Pavle R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky a děkuji ti za nakouknutí, některé věty jsou jiných, moudřejších než jsem já.R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné větičky.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, jsou od moudrých lidí a já děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti

..... tak přímočarý, jasný, polopatě podaný, - oslavující nerozlučný svazek muže a ženy na společné cestě životem !,- ..... teda do chvíle, než Vám prostorově výraznější brejlatá intelektuálka ve sklepě při vínku do ouška zašeptá : "už to nehrajte, temu šovinistickýmu praseti de enem vo jedno,- vomotat si tu holku kolem prstu a porádně ju tym svým šroubem vy.... !" ,- v tý chvíli si myslíte, že se svět vopravdu zbláznil !!! R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale i diskusní příspěvek ze života lidí R^;-D

0 0
možnosti

Pavle, k tomu není co dodat - perfektní, včetně vybrané skladbyR^V

2 0
možnosti
Foto

Maruško děkuji nejen za nakouknutí na to mé zvláštní vnímání, ale i diskusní příspěvek. R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc ti děkuji za nakouknutí a pochvalu, vážím si toho R^

0 0
možnosti
Foto

Průnik je nejenom krásné slovo, ale samotný průnik do nepoznaného......:-)

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, děkuji nejen za nakouknutí, ale rovněž krásné doplněníR^

0 0
možnosti

R^Šrouby a matice v mých rukou snad nikdy nebyly.... osudová prolnutí jsou mě bližší.:-).Kazmuv výrok se mě líbí..toho chlapce jsem měla za frajirka, ale po posledních rozhovorech s ním jsem změnila názor.

1 0
možnosti
Foto

Radko, já Vám děkuji nejen za nakouknutí na to mé podivné vnímání, ale rovněž za diskusní příspěvek R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jiří, moc děkuji za návštěvu a palec hore :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com