Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tímhle přístupem se bohužel setkávám dost často: za cizí věci neodpovídám, tudíž je můžu ničit, ale pozor (!) - na moje mi nesahejte! To není jen "hňupství", ale bezohlednost, neochota respektovat pravidla, osobní frustrace, atd.... :-/

R^:-)

0 0
možnosti
Foto

A dodám, všechno zlé je na něco dobré.........R^

1 0
možnosti
WW

:-) Třeba nález vytesaného "grafiti" na zdech záchodů z dob starého Říma - pro vědce cenná věc, ale jakou informační hodnotu přinesou potomkům současné...

1 0
možnosti
Foto

Plně souhlasím a to i přesto, že projev onoho hňupství se vyskytl i mezi mými nejbližšími.

2 0
možnosti
Foto

Václave, o to více díky za přečtení a komentář. Holt neneseme odpovědnost za ostatní, ani v případě nejbližších. Václave R^

0 0
možnosti
IK

Vždy, když mi padne zrak na výsledky nutkání zakomplexovaných vandalů zanechat svou značku na cizím majetku, vzpomenu si na toho Američana, který takové nutkání pocítil v (jestli si dobře v zpomínám) Singauru při pohledu na zaparkovaná auta a byl chycen a odsouzen k baštonádě. Po intervenci z USA projevily místní úřady vstřícnost a snížily delikventovi počet ran. Což celkem nehraje v případě baštonády velkou roli, protože potrestaný je na tom tak nebo tak stejně, jako malá mořská víla po té, co si vykňučela lidské nohy - každý krok je jak šlápnutí na žhavé železo. Údajně je to na zbytek života. Hrozně mě uspokojuje představa, že ten arogantní ... (nenapadá mě žádný společensky přijatelný výraz) si do konce života při každém kroku vzpomene na ta posprejovaná auta. Škoda, že takové tresty nelze zavést i u nás.

3 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Zejména k závěru nemám co dodat R^R^

0 0
možnosti
JH

S blbstvím nelze vyhrát, ale ustupovat mu též nelze!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu a komentář, ke kterému nelze nic dodat.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, hňupa nepředěláš! Tam nepomůže nic. Ani facka. Jsou firmy které to z fasády odstraní. Ale je to vidět.

Práce pro lidí je nejtéžší. Poděkování? Nikdy. Nejvíce člověka štve, že Ti co nic neudělají mají plná ústa kritiky a rad . Ale to jsi mohl tušit. Drž se!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, co k tomu dodat. Nelze nic, snad jen, že děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
WW

Teritoriální značky gangových omezenců nebo puberťáků, stůj co stůj zanechat svou vizitku, nejlépe na nové fasádě a k nim lze zařadit frustrované sprayové street artisty bez talentu, záměrně odhodláni už jen škodit...takovým nevadí (po dopadení), že jim na oplátku z bytu nebo domu chcete udělát galerii moderního "neumění", protože většinou nebydlí ve svém a kdo by chtěl riskovat postih za spravedlivou odplatu. Žádný trest pro ně není trestem mimo takového, že se nechali dopadnout (adrenalin je v oné nepolapitelnosti, nikoliv v čmáranici), ale v očích komunity stoupli v "ceně", takže cesta trestem, ani exemplárním, nikam nevede, pokud nenafasují náramky s GPS a nebudou monitorováni. Apelovat na výchovu také nemá účinek a jakési vynucování pořádku jako za totality bychom si nepřáli. Případ, že kdosi poškozený a nespokojený s náhradou škody trpělivě vyčkal, až vandal časem změnil priority a hodnoty, podplatil sprayery, aby i jemu zničili drahou fasádu nové residence a nejen jednou, ovšem nedopadl dobře, ale i tak je to pro mě nejsympatičtější způsob odvety, pokud je znám pachatel. V ostatních případech je asi nutné sáhnout po radikálnějším řešením přímo na místě.

2 0
možnosti
Foto

Waldemare (snad jsem jméno nějak nezkomolil) předně Vám děkuji za návštěvu, ale i za diskusní příspěvek. Není k němu co dodatR^

0 0
možnosti
TG

R^Vše bylo řečeno....

2 0
možnosti
Foto

Tome díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
RP

Také jsem byla léta panelačnik, moc dobře se pamatuju, co to dalo za starosti dát barák do " pucu" ...nové výtahy, opravy střechy, nová okna, zateplení. Člověk by ty grázly přerazil vejpůl...Rv Nejhorší je, že jim to prochází a nemají zábrany pokračovat jinde.

3 0
možnosti
Foto

Radko, přesně tak. Co k tomu lze vůbec dodat? Snad je, že děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jestlipak je tenhle koníček někdy přejde? R^

3 0
možnosti
Foto

Horste, nevím, na to člověk musí mít vlohy a tak budou ničit dál

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com