Diskuse

Téma čistě jen pro muže?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jak to, Pavle, děláš, že ty auta nejsou máznutý? Já když chci vyfotit naši zvěř, tak jen spící, jinak jsou teda rozmazaný, jak chvíli neposeděj!R^

0 0
možnosti

No krásné stroje Pavle. Co kdybys zkusil zachytit je v pohybu a pozadí rozmazané. To uděláš tak, že pojedeš s foťákem spolu s autem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za návštěvu a komentář. Co se týče rozmazanosti, to já přeci vím, je otázkou, co od dané fotky chceš, já chtěl zachycení pohybu, což je na kolech vidět. A protože jsem chtěl mít pozadí, včetně zachycení lidí, rozhodl jsem se udělat to takto. Nemusím vše dělat stejně, jako většina. PS: jinak doporučuji účast na podobných podnicích a celistvě to vše zažít.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, i žena si tady smlsne;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to jsem moc rád ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle bezvadné fotky! Který typ CANONu je dělal? R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, díky za návštěvu a komentář R^ Jinak Canon 1100 ;-D;-D

0 0
možnosti

R^Krásný auta... :-) ale co se týká vůně, tak motorky. Vzpomínám, když se ještě závodilo přímo v hradeckých ulicích.... , Šťastný, Vitvar....

1 0
možnosti
Foto

Tome, no jo. Kdeže ty loňské sněhy jsou. A tobě děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, Pavle, že šel nadpis i bez benzínu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, on ten nadpis byl jiný, něco ve smyslu: ženám vstup zakázán? ale změnil jsem to ;-D;-D

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, no ty děcka si to užívaly fest. A já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Hned bych se projel, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no je to zážitek, my jsme tam měli mít také auto, ale bohužel, postavilo si hlavu. A tobě děkuji Honzo, za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, super auta, super fotky. Prohnat toho Mustanga by nebylo špatné:-) (ale jasněže ty závoďáky taky). Díky za to pokoukání.

No, a konečně že ses nechal taky "zvěčnit"! Moc hezká fotka!R^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no když já se tak nerad fotím ;-D;-D Moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tam a v okolí proženu třístovkou LAMBORGHINI a McLarena 30 června. Dárek od dcer. Raději ale mám šotolinu a sníh v rallye voze. Třístovku na rovném asfaltu zvládne i slepá opička. Ale holky už neví co mi dát k narozeninám kromě přání zdravíčka. Tobě R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, to bylo jen show, jinak naprostý souhlas. A tobě děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti