Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím, to bude nádherná soupravička! ;-DV

1 0
možnosti
KT

Pěkné fotky, Pavle.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
TG

R^ Trochu se stydím, nemám to daleko.... A čas školních výletů je už hodně vzdálen..., napravím to s vnoučaty...:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, určitě to stojí za to, vždyť tam je krásně.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, byli jsme tam, ale už je to nějaký rok. Bylo to velmi milé zastavení u Proškovic chalupy, u Viktorčina splavu, u sousoší Babičky s dětmi i psy, Sultánem a Týrlem. Nakonec i pěkné posezení u pivečka v tamější stylové hospůdce. V hlavě mi utkvěla i vzpomínka na lopuchovou cestičku do Babiččina údolí a návštěvu Ratibořického zámku, kde pobíhalo stylově oděné služebnictvo, tak jak tomu bylo za kněžny V. Zaháňské a jejího přítele, který ji tam navštěvoval, ministra Meternicha. Díky za připomínku. Snad se tam ještě někdy podívám (ale až po rekonstrukci objektu). R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, já děkuji Vám za návštěvu a komentář. Jsem rád, že jsem toto místo připomněl a to má pak ta práce smysl.R^

0 0
možnosti

A pak, že se na Starém Bělidle nic neděje (jak říká jiná verze Babičky:-))?!

Jo, je to tam moc pěknéR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, je to tak, jezdím tam moc rád. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Babička by měla radost že se tam něco děje R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, no určitě měla. A tobě děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle moc pěkné! Pro případ delších oprav, nemáme v ČR Dědečkovo údolí? A když nemáme tak ho vymyslíme . Ale Babiccino nemá konkurenci. Byl jsem tam na školním výletě a nezapomenu. Plánuju návštěvu s vnoučaty. Díky za další připomenutí.

2 0
možnosti
Foto

Marceli, s tím Dědečkovým údolím to není špatný nápad ;-D;-D Moc díky za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné, krásné a v srdci vždycky zůstaneR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

...tyjo...dlouho jsem tam nebyla, ale mám na tohle místo ty nejhezčí vzpomínky...dík z reportáž!

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak to jsem moc rád, že jsem přinesl vzpomínku. A děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
RP

Hezké fotky, takové svěží...je z nich cítit jarní počasíR^.

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com