Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe, děkuji moc za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
JT

Díky Pavle, jsi šťastný a štěstí předáváš dál, hezké fotky a dobře vybrané citáty:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, také bojuji s těmi obludnostmi dnešního světa a snažím se nezblnout a tak jen předávám to, co mě zlepší náladu a jsem veselejší. Tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, díky moc. No když jsem neožehl, tak jsme ty fotky mohl zveřejnit ;-D;-D

1 0
možnosti
RP

R^ Koukám, že s M.Zemanem mám oblíbený televizní kanál ;-D..

2 0
možnosti
Foto

Radko, ale on má pravdu. A já jen dodávám, že děkuji za komentář a návštěvuR^

1 0
možnosti
SH

a ještě jednou - Lennon možná i pochopil, co je štěstí.

1 0
možnosti
Foto

Sylvo, myslím si, že ano. My na to také přícházíme, akorát někdy riskujeme, že bude pozdě.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke fotky, Pavle.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
SH

Než se opakovat slovy, opakuji se symbolemR^

1 0
možnosti
Foto

Sylvo, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Co chybí člověku, který umí nacházet krásu v maličkostech? Už nic, je šťastný.

1 0
možnosti
Foto

Pane Františku, člověk se musí stále učit hledat tu krásu a maličkosti, jinak by dneska asi zblbnul. Františku, děkuji Vám za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Pavle, nádherné fotografie, moudré výroky. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, moc děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád že se to líbí

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com