Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bo Pavle, oni si pamatují a všímají a opravují a plísní :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, díky za nakouknutí a komentář. Je to tak:-)

1 0
možnosti
JH

R^R^R^

...a nepomlouvbat lživě jiné, dodávám pro drbnu Zajícovou;-O;-O;-O

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dobře tě maminka vychovala! Děkovat, zdravit a prosit, to je základ! R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, vidíš a moje maminka tvrdí, že jsem se zkazil, já ji to někdy přečtu ;-D;-D A tobě děkuji za návštěvu a komentář:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutí

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Ivane, no já musel vyhlásit výsledek toho průzkumování a to s těmi čtenáři, to je jen napsaný fakt. Ivane, děkuji ti za návštěvu a komentář:-)R^

0 0
možnosti

Pavle, pěkné zimní "osvěžení" po tom domácím "výtvarném umění".

Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuju. Nejhorší je, že mě to domácí výtvarničení ještě asi čeká. Když je jedna místnost vymalovaná , tak co....... Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkné fotky pěkných míst. Nejvíce se mi líbí ta poslední s ledem. R^

1 0
možnosti
Foto

Jardo, moc děkuji za návštěvu a komentář. Na tyto fotky jsem čekal 7 let, než jsem se dočkal. Jardo, děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale rovněž přeji vše nejlepší k svátkuR^

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Jste přemýšlivý člověk, Pavle, proto mě baví Vaše články číst, a Vaše fotografie si prohlížet. "Není na světě člověk ten, aby se zalibil lidem všem, " pravila moudrá B.N. , a měla pravdu. Nemusíme být všichni VIP (jedničky), abychom získávali tisíce hlasů, ale i já jsem ráda, že moje "texty" si našly svůj okruh čtenářů, které je baví číst. Sdílení - nebo souznění s druhými, je vzácná věc. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc Vám děkuji za nahlédnutí, ale i za diskusní příspěvek. Ono to není o čtenosti, to je o tom, udělat někomu radost. Třeba jednomu jedinému člověku. Pak to má smysl

1 0
možnosti
Foto

I Ty, PAVLE, jeden!!R^R^;-D Liško pod i nadšitá!

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com