Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Ano, co bychom byli bez čtenáŕů ...., ;-)

PS: ... a manželek

1 0
možnosti
Foto

Tome, tak to bez debat ;-D;-DR^

0 0
možnosti

Pavle, já bych se přidala...Ale jsem snad...každej?!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, díky za nakouknutí :-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, neudělal jsem to jednoduché?;-D;-D

1 0
možnosti

Krásný fotky, taky tipuju Babičku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, no nemůžu nic prozrazovat, to bych narušil výzkum , ale děkuji za nakouknutí a komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný fotky a taky se přikláním k Babiččinu údolí, to stavení - Na Starém bělidle?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, no nemůžu nic prozrazovat, to bych narušil výzkum , ale děkuji za nakouknutí a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Nemohu, Pavle, sloužit, moje babička neměla údolí jen necky R^:-(

1 0
možnosti
Foto

Horste, no nemůžu nic prozrazovat, to bych narušil výzkum , ale děkuji za nakouknutí a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Já už hádat nebudu, moc jsem se holt coural. Jen zavzpomínám, že na svou poslední návštěvu jsem tam vyrazil s kamarádem Pavlem.

Původně při vandru, při kterém jsme chtěli napsat muzikál. Několikrát jsme se mohutně opili, nad Bělovsí prošli přes Ameriku a Polsko, v hotelu Beránek na náchodským rynku sežrali celej jídelní lístek, po dvou hodinách kufrování dorazili z Náchoda do Náchoda a znovu se opili v knajpě, zvané tuším Vatikán, zas párkrát zbloudilli, ale časem dorazili na Rozkoš, a pak procházkou do Ratibořického údolí jsme kupodivu nebloudili.

Ten muzikál jsme nakonec nikdy nedopsali, a nedopíšeme. A jestli je nějaký muzikantský nebe, tak se z něj Pavel Hrdina nejspíš škodolibě chechtá mému pachtění.

Díky za tu vzpomínku!

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, já děkuji za návštěvu a komentář. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, však my už Tě trochu známe a v Babiččině údolí se před námi neschováš;-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, no nemůžu nic prozrazovat, to bych narušil výzkum , ale děkuji za nakouknutí a komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, myslím , že je to ........ ..... .;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, a máš pravdu je to..... :-) A já děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti

J13a37n 96Š60u52r79c

26. 4. 2017 19:46

Ta zeď je na cestě z Babiččina údolí na zámek v Ratibořicích.

1 0
možnosti
Foto

Jene, ale pozor, takových zdí je moře

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com