Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

ja umim leda tak nahodit pojistky, takze tleskam

1 0
možnosti
Foto

Máro, no to já taky a pak jen kabílky.;-D;-D A tobě děkuji za nakouknutí a přeji krásné dny

0 0
možnosti
Foto

Domácí práce a kutilství, to nám doma nejde, ale přežijeme vše;-DJá měla doma pana Colomba

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, přesně tak. Nemůže nás jen tak něco rozhodit. Každopádně moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jsi to přežil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, ale bylo to o fous;-D;-D;-D Každopádně díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

555. článek! Magický číslo! Hlavně že jste oba tu nebezpečnou elektrifikaci přežili!R^

3 0
možnosti
Foto

Zuzanko, já si toho ani nevšiml. Fakt že jo. 555. Ještě že tě mám. R^

1 0
možnosti

Pavle, já bych si dala u paní Colombové nějakou tu lekci "Jak na to". Mohla bych se umluvit, co by bylo lepší a hezčí a...nic. Jdu na to asi blbě. Ani uvařit něco dobrého nepomáhá. Je snědeno, pochváleno, a...zase nic:-)

No, pravda je to takový druh nekutila, jak to píše Horst.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, pokaždé tě rád vídám u svých textů. Ale Columbovou nepučím, byl bych ztracen ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

R^S chutí jsem přečetl, podobně jako p.Pokornou mě rozesmála poznámka o přechodu operace v pitvu. Elektřiny se bojím, mám k ní opravdu úctu, ale na výměnu žárovky si ještě troufnu...:-)Hezký večer, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome já taky, ale sežen profíka na výměnu vypínače. Ale moc ti děkuji za návštěvu a za komentářR^ A přeji rovněž krásný večer

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já tedy mám ověřené a od zákazníků potvrzené, že mám řemeslnicky šikovné ruce, byť nejsou ty zlaté české, ale kutilství není MEJM KONÍČKEM. Jen odstraňuji z nutnosti závady, ale NEKUTÍM R^R^ tyhle moje Ti tedy nejsou k ničemu...

3 0
možnosti
Foto

Horste, nikdy nevíme, kdy se nám vrozený kumšt hodí R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To seš fakt dobrej, že se pouštíš i do elektriky!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Já su nevinnej, já se od elektriky nepouštím, já jen měnil zásuvku a měnil lustr ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^+R^ ;-)

P.S.: a tuto průpovídku znáte?: ,,VONO BY TO CHTĚLO..."8-o

Jinak, a nejen toto, ,,dosti" znám. Ergo, coby značně fundovaný, m.j.i ,,dráteník", i ony radosti i ,,radosti" s elektrikou;-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, no jasně :-) vo tom to je. A já děkuji za nakouknutí a komentář:-)

1 0
možnosti