Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo jo, jsou taková místa. A kdyby tam tak ještě byla Olga Lounová... Nevíte někdo, kde by to mohlo být?:-)

1 0
možnosti
Foto

Marceli, předně díky za návštěvu a za komentář. Jo akde to je, to vím :-)))

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, je to tak. A já ti děkuji za návštěvu a komentář. A také ti přeji krásné svátky.

0 0
možnosti
Foto

Díky za takové ostrovy, ostrůvky. Taky jich pár mám. Pavle,R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za navštěvu a komentař. Krasné svátky

1 0
možnosti
Foto

Moc pekny fotoblog.

Pavle, preji Ti prijemne proziti velikonocnich svatku.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, moc děkuji za návštěvu a za komentář. A i já tobě přeji krásné Velikonoce.R^

0 0
možnosti
Foto

Když jsem přečetl od Ericha Tři kamarády, chtěl jsem mít auto jako oni. Na vojně se mi povedlo, že jsme byli také TŘI KAMARÁDI, a jsme jimi do dnes!!R^R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, to je moc dobře. Protože se člověku hned žije lépe.R^

0 0
možnosti
Foto

Mít nějaké pěkné místečko, je důležitý. Mít něco dobrého na stole, to není špatný. A sedět u toho stolu s někým blízkým - k nezaplacení!R^:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, přesně tak to je. A Já Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Honzo moc díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za nakouknutí:-)R^

0 0
možnosti

R^Myslím, že jsi uvedením citátů E.M.R moc krásně připomněl smysl života. A právě teď o Velikonocích !V

Přeji Tobě a Tvým drahým hezké dny, Pavle.

2 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a krásný komentář a i já tobě a celé rodině přeji jen a jen krásné svátky.R^

1 0
možnosti

Pavle, děkuji za sváteční naladění R^:-)

Užij(te) si krásných dnů vespolek :-)

2 0
možnosti
Foto

Hani moc ti děkuji a i já tobě a Vám všem přeji krásné Velikonoce R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS