Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, jako stařec si ještě pamatuji dobu, kdy lidé, sobě neznámí, se míjí na horské stezce a pozdraví. Dnes pozdravíš a v očích lidí, kteří neodpoví, čteš: co chce ten d.bil? Ale nevěšme hlavu! Na kanálech v Holandsku se při míjení lodí zdraví a ještě k tomu s úsměvem!

Jedna příhoda s nacionálním podtextem. Projížděje Lvovem, vstoupil jsem do krámku a chtěl koupit baterie do foťáku. Zdravím Здравствуйте! Ticho. Opakuji pozdrav. Ticho. Mladý pár za pultem evidentně tuhle řeč použít nechtěl. Já ukrajinsky nemluvím a tak jsem jim sdělil česky, že jsem Čech a mluvím jak umím a když nechtějí mé peníze tak odcházím jinam. Přidal jedno neslušné slovo. V té chvíli zaznělo stereo: Здравствуйте, что вам нужно?

Nu baterii jsem koupil v Kievě. Ale jsem si jist, že pro další kupující s ruštinou už problémy nebudou.

0 0
možnosti
Foto

Vždy mne potěší, když mne na chodbě školy pozdraví i studenti, které neučím. Některé z nich jsem to dokonce i naučila (snad)... Lidi asi nejsou ani horší ani lepší než bývali - prostě někteří zdraví, jiní ne. Zřejmě to mají v genech (?)8-o

R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo kdo ví. Proto jsem tam dal citát od Čapka. Každopádně Pavlo, Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Já vytrvale na naší menší vísce při vstupu a odchodu z prodejny ty naše tři " důry "zdravím..a.dělám to přes deset let a stále nedostavám odpověd ..naplaveniny nejsou prostě vítané... už to mám ale jako sport a test..co kdyby se náhodou dobře vyspaly..Jó a manželovi odpoví vždycky...

1 0
možnosti
Foto

Radko, no podivné je to zrcadlení doby. Každopádně já děkuji nejen za přečtení, ale i diskusní příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

no jo...v naší vsi je zvykem přijít na busovou zastávku a pozdravit. Já tak činím nahlas a stejně tak i někteří ostatní. No a pak jsou tací, co nezdraví a ani neodpoví, přestože jsou to sousedi se společným dvorkem... jojo...

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, co k tomu dodat. Snad jen, že děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Z mého pohledu neexistují sprostá slova, ostatně v různých jazycích můžou ty shluky nevinných písmenek mít různý význam. A naopak, stejný význam můžou mít různá slova, tzv. "slušná" a tzv. "sprostá".

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i za komentář. Naprosto souhlasím, vždyť se stačí podívat třeba na mnohá polská nebo německá slova a z mnoha z nich můžeme mít pocit vulgarity. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dokázal jsi, že máš otevřené oči i ušiR^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

I psaní chvály už mne unavuje8-oR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Josefe, zdravím Vás a o to více si vážím Vaší navštěvy v tom mém kouktku dumání.:-)R^

0 0
možnosti

.... děd mě rád brával na špacír po městě (se taky měl čím chlubit, žejo),- kvádro, klobouk, lakýrky,- .... a ty nádherný lidský gesta když potkal známé, méně známé i neznámé !,- jemné pozvednutí klobouku a pozdrav "maucta", "poklona", "klaním se", "přeji krásný den", "buďte zdráv", "zůstávejte s Pánem Bohem",- ......to byla ta pravá, nefalšovaná škola života !R^

3 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za návštěvu a krásnou vzpomínku, kterou dnes vídáme už jen ve starých filmech.R^

1 0
možnosti

R^ :-) nejsou hloupí, jen sociálně mrtví;-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, vidíš, tento pojem a definice mě nenapadla. A tak ti ději za tvá slova a návštěvuR^R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, i já tobě děkuji za to , že věnuješ svůj čas, čas života přečtení těch mých textů. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com