Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Ale jo!! Myslet bčas bolí8-o8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Josefe, velmi děkuji za návštěvu a komentář. I mě to občas bolí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mládí je příznačné svým tápáním, ale jakmile "jde člověk do let", utvrzuje se ve svých názorech, pramenících nejen z jeho životních poznatků a zkušeností, ale i z hodnotového základu, získaného z domu, od rodičů. Konfrontace s jinými lidmi a jejich názory ho už tolik neovlivní... Zajímají mě citáty moudrých lidí, odjakživa si je sbírám, a občas i ukládám, ale hodně dám i na lidovou moudrost, lid. přísloví a podobně, která jsou ověřená věky. (Nesmí si z nich ale člověk vybírat jen to, co se mu zrovna hodí). Přeji pěkné sobotní ráno, u nás se dnes předvelikonočně myjí okna, po té zimě jsou fakt hrozná... Snad mi vyjde čas i na něco jiného, včera jsem si například z knihovny F.B. přinesla 5 zajímavých knih. Díky, Pavle, za Tvoji úvahu, inspiruje k přemýšlení. . :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, není co dodat, snad jen, že děkuji za návštěvu a komentář, ve kterém je vše R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, doma staveniště a ty takhle dokážeš psát R^

3 0
možnosti
Foto

Horste, někdy myšlenka je silnější než staveniště. Ale moc ti děkuji za nakouknutí a komentář:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já osobně nesnáším Picassa a jemu podobné. Ne, že by neuměl malovat, když chtěl, ale pro jeho poněkud cynické a paranoidní sklony. Deformace reality a výsměch malířství, jaké předvádí, mě vyloženě odpuzují. Fantastický Picasso? Ale kdepak, malířský destruktor.

Zničili poctivé řemeslo a ukázali cestu tam, kde již dobré umění není.

Můj úhel pohledu, ale řekl bych, že ne až tak moc subjektivní.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, nemohu posoudit. Nejsem odborníkem na malířství. Každopádně ale děkuji za návštěvy a to nejen dnes. Vážím si toho moc.R^

1 0
možnosti
RP

R^ Na citát od Aurelia po otevření Vaše blogu občas kouknu:-) stále mě dostává do reality..Čím jsem starší tak se řídím jen svým názorem, bez nějakého ovlivnění. Člověk musí vědět kdy ubrat a kdy přidat....ale dalo to práci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milá Radko, už ani nevím, jak dlouho ty citáty u blogu mám. Nebyly tam vždycky, bylo tam cosi o mě, což mě po nějaké době připadalo jako obyčejný žvást, nemající žádnou vypovídající hodnotu o mě samotném. A tak mě napadly právě ty dva citáty. Jasné a srozumitelné. Josu pro mě prostě jednoznačné. Radko, děkuji za nakouknutí nejen k tomu dnešnímu zamyšlení, ale i za čtenářskou vernost, které si vážím.R^V

0 0
možnosti
JT

R^:-) Pavle, ikdyž budeme psát na stejné téma, každý to napíše po svojimu a to je na tom krásné. Já to neumím jako Ty, jako Jana S. také ne a nakreslit to jako Tomáš už vůbec ne. Možná líp zpívám než Ty (žížaly jsem ještě nevyplašil), ale jsem si jistý, že vaříš lépe. Včera jsem zápasil s výměnou nové koupelnové baterie docela dlouho (Roman E. by to měl raz dva), ale byl jsem nakonec z výsledku nadšen. A těší mne, že se tady můžeme vzájemně setkávat:-).

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a komentář, ke kterému cokoliv dodat, by bylo zcela zbytečné. A i pro mě je pocta, potkávat se ve zdejším prostředí s mnohými. Nebudu je vyjmenovávat, mohl bych na někoho opomenout.R^

1 0
možnosti
TG

R^R^R^ Pavle, výborná ůvaha!

2 0
možnosti
TG

Ano, ten obraz lze určitě chápat rozdílně. Stejně, jako se můžeme dívat na svět, a co se děje kolem nás z různých úhlů. Velmi vhodná ilustrace Tvého zamyšlení.

1 1
možnosti
JS

:-)R^ kolik lidí, tolik úhlů pohledů, tolik pravd...

http://janaslaninova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=595497

Pěkný den Ti vinšuju, Pavle :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, díky moc za nakouknutí a za odkaz. Díky pí Columbové a domácím činnostem i tento mi utekl ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno.R^ Posílám pozdrav z deštivé Moravy a přeji Ti Pavle pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji ti nejen za návštěvu, ale i za pozdrav, který ti posílám ze stejně uplakaných Východních Čech :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Tohle by si měl každý člověk dobrovolně nařídit jako svou povinnou četbu a denně se testovat z chápání a dodržování.R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pavle, předně Vás zdravím a děkuji za návštěvu a za komentář. Jen jsem napsal své " vidění světa". Přeji hezký den.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com