Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stane se........Těžká zkušenost. V prvním bytě v paneláku jsem myslela, že při tapetování stropu umřu. Od té doby určité věci nedělám;-D

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, předně děkuji za návštěvu a za komentář. No já bych to taky nedělal, jenže mě nutí Columbová;-D;-D;-D. Bety, moc děkuji za nakouknutí:-)R^

0 0
možnosti

J22a80n 95P84a20l26l40a30s

5. 4. 2017 23:26

Pavle, psal jsem Vám to minule. Omítku sundat, panel vykytovat (hmotu můžu zjistit u svého pana mistra), zbrousit a vymalovat. Když mi to bylo nabídnuto, koukal jsem jak puk, ale výsledek je fakt úžasný.

Ale neberte to tak, že bych Vás do něčeho ukecával. Jen jsem se podělil o zkušenost. Ať se rozhodnete jakkoli, držím palce. Jste bojovník a to se počítá.

1 0
možnosti
Foto

Jene, jak jsem psal níže. Když z gruntu tak i elektroinstalace a podobně. Jenže ne vždy to jde, třeba z důvodu financí. A Jene, kdepak, beru to pozitivně a rád. Nakonec podělit se o zkušenosti je moc dobré a já jsem rád, že to děláte.:-) A také děkuji za návštěvu a celý komentář:-)R^

0 0
možnosti

Bral bych to jako pozitivum, nyní, když je to orvané víc do hloubky přichází čas na skutečnou omítku, či lepidlo... lépe se s tím pracuje

1 0
možnosti
Foto

Michale to máte pravdu, jenže v takovém případě bych musel jít i do větší rekonstrukce, včetně nové elektroinstalace. Navíc, když to stavěli, byli to machři. Každopádně si vážím Vaší návštěvy a komentáře:-)R^

0 0
možnosti

......;-D;-Dtak nejhorší je proškrábat sa panelem do vedlejší cimry !

1 0
možnosti
Foto

Petře, no to je fakt. A ještě k oblíbeným sousedům ;-D;-D Petře, děkuji Vám za návštěvu a komentář:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, za to nemůžeš ani Ty, ani ta hmota, ale domácí skřítek Šmudlinka. Mám s ní též bohaté zkušenosti:

http://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=199034

;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za nakouknutí a za odkaz. No ty naše nelehké pracovní kutilské úkony mají jednu výhodu, jsou zajímavým tématem k napsání článečku, který bude vždy 1000x lepší, než věnovat text politice.;-D

1 0
možnosti

Je zajímavé, že pomocné video nám téměř vždycky dodá chuť do práce...To přeci musíme zvládnout ....My jsme tento týden skládali vnoučatům patrové postele se schudkama a zadní stěnou..Taky to byla lahůdka..Návod ma 44 jednotlivých operací..Já jen držela..A přestala radit hned první den..;-D

1 0
možnosti
Foto

Radko, no i to je pěkná honička. Každopádně děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž čerstvou životní zkušenost. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Takže se nenudíte.;-) Ještě párkrát si to vyzkoušíte nanečisto nahodit, vyrovnat, seškrábat atd. A nakonec se to povede a bude to dokonalý! R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, a pak už jen založit firmu ;-D;-D Pavli, díky za návštěvu a za komentář:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ivane, no a to si představ, že tím to začalo :-):-) A tobě moc děkuji za návštěvu R^R^

0 0
možnosti
Foto

Na pracující lid bych se vydržela dívat celé hodiny...to není z mé hlavy, ale tady to sedí!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, taky bych se posadil, kdybych v tom nehrál svou hlavní roli ;-D;-D

1 0
možnosti

Pavle, já tuto etapu vidím jako velmi přínosnou s ohledem na úsporu elektrické energie!:-) Ta svatozář, co se ti určitě udělala, osvítí celý byt!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no to vyřídím doma. To je krásný argument. A já ti děkuji nejen za něj, ale i za návštěvu R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com