Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Pavlíku, to je bomba R^

1 0
možnosti
Foto

Dáši, díky moc za přečtení R^ a komentář R^

0 0
možnosti

Pavle, to je fakt super solidární přístup! Ale zase...je to u tebe překvapení? Ne.

TakR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to nevím, já jsem prostě svůj. A tobě moc a moc díky za návštěvu a podporu.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, držím palce, musí být líp R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, věřím že bude. A tobě moc děkuji za návštěvu a za podporu.R^

1 0
možnosti
Foto

Frajer udělá, co chce,

velkej frajer ví proč.

R^

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, nevím, já to beru jako slib a vyjádření podpory. Každopádně moc díky za přečtení, podporu a za příspěvek R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, dobrý krok. R^ A posléze, když vlasy začnou znovu růst, měl by sis je nechat narůst taky, nejen na 3 mm, ne?;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, díky moc za návštěvu a komentář. Kdepak, jak to je delší než 3 mm už jsem nesvůj ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Josefe, velmi děkuji za nakouknutí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Koneckonců vlasy muže nedělají, ale za to že jste svým daným a splněným slovem podpořil blízkého člověka, máte můj obdiv a R^R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář, ale jen jsem udělal to, co snad většina z nás.R^

0 0
možnosti
Foto

Ze 3mm na 0 to fakt takový rozdíl není.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no právě, já myslel jak ozářím ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MP

Jste velmi empatický muž. U těch onkologických onemocnění je to člověk od člověka velmi různé, co se psychické stránky týče. Na každého ta situace působí jinak. Něco málo o tom vím, protože jsem jedna z potrefených a během své dlouhé léčby jsem potkala spoustu lidí, v čekárnách se toho člověk dozví;-)

Já sama jsem o vlasy přišla 2x, protože to bylo chemo-operace-chemo. Mne v rodině s holou hlavou neviděla živá duše, jedině paruka nebo šátek. Dokonce jsem se odmítla předvést vlastní matce. Docela mne ale pobavilo, když mne tenkrát potkala v MDH po delší době manželova sestřenice a říká: Maru, vypadáš dobře, jdeš od kadeřnice, že? ;-DMoje vlastní vlasy jsou totiž tragika a žádná kadeřnice na světě by nedokázala zázrak. Řekla jsem jí to až později.

Před takovými 30-40lety by ta moje záležitost byla utrpení a bylo by to na "odpískání". Dnes je to vše mnohem vymakanější, takže si člověk nemusí odříkat příliš mnoho. Třítýdenní interval mezi chemoškami jsem si rozdělila takto: 1.týden lehká jogurtová strava, zeleninové šťávy, 2.týden - normální+pivo, 3.týden - kachna, řízek, gulášek, vše zalito plzní, neb jsem se na tu mrchu přece musela posilnit:-). Upozorňuji, že nejsem alkoholik, normálně jsem spíš nedělní pivař.

Přeji, ať to v rodině v pohodě zvládnete a ať to dobře dopadne. Člověk vydrží fakt hodně.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, jste prostě bezva chlap. Abyste věděl, je vás takových víc! Mám kamarádku, když jí bylo 27, dostala leukemii. Je projektantka, pracovala v ateliéru se samýma chlapama. Měla nádherný dlouhý vlasy...když o ně přišla, všichni její kolegové se oholili dohola a dokud jí nenarostly vlasy, byli s ní na jedné holé lodi...když ležela ve špitále, přišli za ní na návštěvu jak jeden muž bez vlasů...no to prostě muselo dopadnout jedině dobře! R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, a je to tak správné. A mě jste potěšila nejen návštěvou, ale i krásným komentářem. O těch věcech se musí mluvit, protože ačkoliv se tomu bráníme, tohoto onemocnění přibývá. Zuzanko, ještě jednou moc děkuji za ten doplněný životní příběh. R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com