Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, baba si někdy musí poradit sama, respektive vždycky si musí poradit sama. I tu logistiku vymyslí dokonalou :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, no co dodat. Snad jen, že děkuji za návštěvu a komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

Přežijete, držím palce.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, zatím žiju a já děkuji za návštěvu a podporuR^:-)

0 0
možnosti

;-D;-D;-D A vítězem se stává...paní Colombová! (i bez husy8-o:-P)

1 0
možnosti
Foto

Maruško eště néééé. Kuchyň nedělám;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A nešlo by to trochu vodložit po té předchozí akci?:-)

1 0
možnosti
Foto

No to jsem se ptal taky, ale Klárko Vy ženy, jste nevyzpytatelná stvoření;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Nejhorší ovšem je, když s paní Colombová vypadne někdy v prosinci rozhodnutí, že se bude v březnu malovat ložnice a kupovat nový koberec na celou podlahu, což znamená vystěhovat celou ložnici do zbytku bytu. Člověk se pak v noci s hrůzou budí s myšlenkami na tu hrůzu, až to nastane. To je normální domácí týrání. Naštěstí čas nejde zastavit, takže už to mám za sebou. :-)

1 0
možnosti

eee ... z paní Colombové

1 0
možnosti
Foto

P19e64t14r 20O90m75e87l83k17a

31. 3. 2017 14:32

Zdravím PavleR^. Napadla mne taková kacířská myšlenka, jestli by nebylo lepší předmětnou stěnu jen vymalovat, pověsit hezký obrázek a ušetřený čas věnovat jaru.... ale neproklínej mě prosím :-)

1 0
možnosti
Foto

Péto, kdepak proč tě proklínat, když na tom něco je. Ale vysvětli to Columbové;-D;-D;-D;-D Díky za nakouknutí a pěkný komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^... pozitivní zděšení... Pavle, tohle si musím zapamatovat;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no to je pojem viď. Normálně bych to napsal jinak, ale takhle to bylo nejvýstižnější ;-D;-D;-D A díky ti za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Žijeme jednou, tak je potřeba si dělat dobřeR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, to máte pravduR^ A tak musí být i legrace:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Máme nejen byt, ale také prostornou chalupu a u ní prostornou zahradu, ještě jsem nezešílel - zatím!!Pavle, tobě na výpomoc aspoň mé dva R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ani nevíš jak ti děkuji nejen za dnešní návštěvu, ale i za ty palce;-D;-DR^

0 0
možnosti

Sympatizuji s Vaší pani, je šikovná...R^Ze své životní zkušenosti vím, že teprve věk nás naučí jak Vás dostaneme .:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Radko, já se ale nedám, už těm nástrahám odolám ;-D;-D;-D Radko, děkuji za nakouknutí a vtipný komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com