Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já vždycky když jsem u takových složitých domácích prácí v koncích tak si vzpomenu na ta slova z Večerníčku.... práce šlechtí ..;-D a zase to jde lépe.

1 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak a já děkuji za nakouknutí:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, i já si oddechl. Mohlo to jinak zanechat šrámy na tvé nervové soustavě. Zase ti zůstane čásek na koníkyR^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, já to tak napsat musel, neb jsem to tak cítil. Až se dám do kupy zase pokročím v tvoření:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, velmi děkuji za nakouknutíR^:-)

0 0
možnosti
Foto

No tys mě vyděsil! Ještě, že to čtu až ráno;-DJsi šikula a pozdravuj doma!R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, doma pozdrav vyřídím a tobě děkuji za nakouknutí a omlouvám se za počáteční vyděšení.R^V

1 0
možnosti

jak se neco "musi", jde to hur, nez kdyz se jen prachvobycejne "chce"...to zname vsichni...

at je dobre i ve chvilich, kdy se "musi", Pavle...

1 0
možnosti
Foto

Marku, máš pravdu a já mohu jen dodat, že ti děkuji nejen za návštěvu, ale i pravdivý komentář a krásné přání.R^

0 0
možnosti

Pane Vrbo, moc hezké. Ale zkuste si představit, kolik energie musela věnovat vaše krásnější polovička, aby vás vmanévrovala do pocitu, že renovovat vlastně chcete vy! Možná, že soucitné povzdechnutí patří spíš jí :-) !

2 0
možnosti
Foto

Paní Evo, no do jisté míry máte pravdu, ale bylo to provedeno zákeřně a ohavně ;-D;-D;-D A Vám paní Evo, děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

R^to se poddá, ještě tři životy a bude to lehké ;-);-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, ani za čtyři životy. ;-D A děkuji za nakounutí a komentář:-)

1 0
možnosti

..... ;-D,-. obklady sou moja vášeň,- umím odstředivý, polostudený, studený aj pekelně ledový!!!,- .... hraběnka mě za to milovalaV,- kóóór když měla 40 horečky!

1 0
možnosti
Foto

Petře, já už jsem bez vášně ;-D;-D Ale Vám děkuji za návštěvu a za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, bylo milo, úsměvno a karmovito. ;o)

3 0
možnosti
Foto

Vladimíre, velmi děkuji za návštěvu a krásně napsaný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Presnych praci se casto vzdavam dobrovolne, nemuzu tak byt narcen, ze jsem to zvoral. Takze na me vetsinou zbyvaji takove hrubsi, kde se toho moc pokazit neda:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, no já se nerad loučím s pozicí šéfa smečky;-D;-D;-D Ale děkuji nejen za nakouknutí, ale i krásný komentářR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS