Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

VDneska jsem si znovu pustil přiložené video...., je přkrásné! A uvědomil jsem si, že není jen o těch krásných stvořeních, ale i Tobě, Pavle!

0 0
možnosti
TG

Z komentářů mi teď došlo, źe Vám zůstal druhý i když vím, že to smutek nepřikryje....

0 0
možnosti
TG

R^ Z fotografií je vidět, že se u Tebe měli moc dobře a že Tvůj cit dokázali i vracet.

0 0
možnosti
Foto

Labrador dcery je často k nepoznání. Z bahna vyleze ve stavu, kdy by mohl být považován za všelicos R^;-D

1 0
možnosti
Foto

no a ještě si spokojeně mrmlá;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, naparfémovaný pes, to známe. Když to Cliff udělal poprvé, musela mamka použít svůj šampon...;-D Drápky jsme doma nestříhali nikdy nikomu, to by asi byly boje...;-)

1 0
možnosti
Foto

Aspoň Klárko vidíš, jak jsem to měl těžký;-D;-D;-D Ale krásný:-)

1 0
možnosti

Pavle, vzpomínání jsem si přečetla, i se usmála. Vidím, že jsem o hodně přišla - s koupáním ani stříháním drápků žádné problémy. A to video nedám...na to nevidím...Tak až někdy...V

2 0
možnosti
Foto

Maruško, ono to video je takové o životě , pro mě smutné. Nemohu si ho sám ještě pustit. Maruško moc děkuji za přečtení a za reakci.R^V

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti
RP

Tomu druhému pejsku je také smutno jako Vám.? Nebo jsou nahoře už spolu?

1 0
možnosti
Foto

Radko, toho druhého naštěstí ještě máme, ale smutníme všichni. A já děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com