Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý postřeh, Pavle. Na nedělního Moravce se nedalo dívat... M. Kalousek si asi myslí, že většina občanstva českého trpí chorobou HOSIPO - nebo pokročilou demencí... Mýlí se, chlapec...Rv Jo, a četl jste výborný předvolební fejeton Karla Čapka "Každá liška si svůj ocas chválí"? Vyšel za totality v podpůltové knize K.Č. novinových článků "V zajetí slov". Tu knihu jsem tenkrát půjčila jednomu známému, ale ten mi ji ani po několika urgencích nevrátil - (a už mi ji ani bohužel vrátit nemůže (+). Tak vzácná to byla kniha, že dovedla rozkmotřit i dobré přátele. Pídím se po ní dodnes... Šťastné a veselé malován přeju... U nás prší...

(A Karel Kryl sii o politicích myslil své, proto ho neměli rádi). :-/

1 0
možnosti
Foto

Mirko, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za krásný diskusní příspěvek. Ten fejeton bohužel neznám, ale zkusím se rovněž pídit. Mirko, ještě jednou moc děkuji VR^

0 0
možnosti
Foto

No Pavle já nevím..., že by to byla pravda když dělal náměstka ministra a zásadně nemluvil, jen napsal na papír částku a svým typickým milým úsměvem potěšil uchazeče výběrových řízení? Že by ty lži, které prezentuje, ještě někdo poslouchal? Že by ČT konečně pochopila, že (asi za prachy) nemůže pořád prosit o komentáře toto individuum? To by byl politický i praktický zázrak! Jdu hledat nejbližší pokladničku v kostele... sakra i tam byl... tak kam vlastně?

Pavle děkuji Ti za osobní odvahu! Velmi si Tě vážím!R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Marceli, já děkuji tobě za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Přemku, děkuji ti za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejen ženy umí více věcí dělat najednou, také pan Vrba jim konkurujeR^R^

1 0
možnosti
JT

R^ Pavle, díky za článek, Kryla a "Naruby". No, mně se už V. Moravec se svými hosty do nedělního oběda dost dlouho nevtírá. Nebýt Tebe, tak ani nevím, zda ještě žije:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, velmi ti děkuji za návštěvu. Jak už jsem psal u jiného příspěvku, já to prostě zapoměl vypnout, vržen do té činnosti stavební a malířské ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PB

..... no máte hodně silný nervy pustit si OVM jako kulisu při robotě;-D!,-

(a TV jako fakt vydržela všechny ty rany vod letícího vercajku ?!?)

1 0
možnosti
Foto

Petře, no já se po tom obědě pustil s takovou vervou do nařízených domácích prací, že jsem to opomenul vypnout. No a hned bylo zaděláno na problém;-D;-D Každopádně Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. A Petře, Vám slibuji, že už si na to dám pozor ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já vím, jsou mnohem lepší témata, třeba o jídle ;-D;-D ale někdy se holt urvu;-D;-D Díky za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji za nakouknutí a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Ale voni slibujou vždycky to samý. A nesplněj!:-(;-O;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no právě a my jim vždy sednem na lep:-(

1 0
možnosti
TG

R^ a dalšíR^ za moudrého Kryla!!!

2 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com