Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za vzpomínku.

1 0
možnosti
Foto

Paní Hano, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

Hezká vzpomínka. Pavle, já bych mu to "dnes" nepřála. Byl by ještě smutnější.

A díky!R^

4 0
možnosti
Foto

Maruško, co mohu dodat, snad jen, že ti děkuji za návštěvu a za komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Karel Kryl asi jednou vejde do čítanek jako "prokletý básník" 20. století. Pro mne je to poněkud rozporuplná osobnost, někdy jsem nechápala jeho způsob boje proti všem a všemu. Ale jedno je mi jasné, že bytostně nesnesl věci jako: přetvářka, malost, připo...., falešné poklonkování - tím urazil mnohé, když hlasitě poukazoval na to, že tyto lidské vlastnosti v nás stále žijí a pod nánosem nově nabyté demokracie začínají zahnívat a tak trochu páchnout...R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Pavlo děkuji za nakouknutí, ale i za krásný diskusní příspěvek. Pavli, ono je to těžké, protože člověk je celek, jehož nějakou částí může pro nás být cosi nepochopitelného. Jenže si myslím, že kdyby takový člověk byl pro nás pochopitelný, třeba by neměl ony vlastnosti, pro které ho obdivujeme. Pavli, ještě jednou díky a přeji hezký večer:-)

0 0
možnosti

... se obávám že by v tem dnešním hnoji marně hledal ten správnej rým,- a tak by bratříček jen smutně zavřel vrátka a naprosto rezignoval!R^

3 0
možnosti
Foto

Petře, no nejspíš máte pravdu. A já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za diskusní příspěvek.:-)

0 0
možnosti

Ke Krylovi se příliš vyjadřovat nechci, nechám to jiným. Kdysi jsem četl nějakou libri prohibity z Krylových textů, které někdo propašoval. A jeden úryvek fungoval (a vlastě pořád funguje) jako moje životní motto.

Abych neměl hlad a žízeň.

na provázku skáču,

doufaje, že získám přízeň

samolibých sráčů...!!

4 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám nejen za návštěvu,a le i komentář včetně těch naprosto výstižných veršů. Ty verše jsou, alespoň dle mého, nadčasové.R^

0 0
možnosti
Foto

Není zas tak těžké uhodnut, co by tomu všemu říkal Karel Kryl dnes. Lze to jasně vyčíst z celkového odkazu jeho tvorby, a pochybuji, že by kdy zcela popřel sám sebe. A jinak nevím Pavle, už jsi někde viděl nějakou zmínku o něm? Tedy krom našich zde? Možná se někde letmo zmíní, možná ano. Smutná, leč příznačná realita. Měj pěkné dny. R^

4 0
možnosti
Foto

R^Zdravím tě Karle, předně děkuji za návštěvu a komentář. No abych ti pravdu řekl, již tradičně čekám, tvou vzpomínku jsem viděl včera, já ji nachystal na dnes s jistým očekáváním, že se jen připojím k těm velkým sdělovacím prostředkům. No, obávám se, že toje zase na nás dvou ;-D;-D Ale den nekončí, třeba budeme oba překvapeni. Jinak z dneška by byl nejspíše zhnusn také. Co si budeme namlouvat. Karle, přeji ti také krásné dny, zítřek má být plný slunce a tak se budem radovat.R^

2 0
možnosti

:-).....Výborně napsáno ! Ten Váš článek si trochu pamatuji. Karel Kryl se svojí citlivou a jak je vidět i vizionářskou povahou nehodil do dnešní doby. Dal to najevo a sklidil od špiček opovržení ! Díky za pěkný článek ! R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám, za návštěvu a za komentář. Právě proto, že už jsem více podrobností ze života Karla Kryla psal, nechtěl jsem zde příliš slov psát. Ještě jednou Vám děkuji za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti

Karel Kryl, básník mého raného mládí a padesátky na kanapi, když to nerušili. Díky Vám za vzpomínku a moc velká karma R^.

2 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, já děkuji Vám, nejen za návštěvu, ale i za krásný diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, velmi děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com