Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už můj děda mi doporučil po každém jídle udělat aspoň tisíc kroků, jestli se to týká i pejsků jsem se zapomněl zeptat. R^

1 0
možnosti
Foto

No jo Horste, ale komu by se chtělo večer po takovém jídle ven ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pavle, ačkoli se to zdá nesrovnatelné - strava naše, a strava miláčků, má jednoho společného nepřítele. Obojí má neúměrné dlouho dobu trvanlivosti, tedy mraky chemie. A v tom já vidím tu zradu. Proto vyhledávám to, co dobu neřeší, tj.čerstvé potraviny, nejvíc ty "obyčejné".

Svoje dva pejsky jsem krmila a krmím výhradně vařenu stravou tak, jak to píšeš. U toho minulého pejska Ariho mi při nějakých jeho střevních potíží veterinář doporučil dietní granule. Měly dobu použití jeden rok! Takže je měl nejnutnější dobu, a rychle jsme se vrátili k vařenému.

Díky za článekR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, no co ti na to mám napsat, když jsi vše uvedla. No jasně že ti děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za doplnění a napsání svých zkušeností.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím PavleR^ Zajímavé pojednání. Domnívám se ale, že u nás je stále účelem stravování jen způsob, jak neumřít hlady. Nebudu dávat za příklad Francouze, ale i Maďaři jsou s námi nesrovnatelní. Sice se to lepší, ale hrozně pomalu.

Co se týče těch našich milovaných kamarádů. Také jsme používali granule, a i když jsme se snažili vybírat ty nejlepší, myslím si, že je to stejně dost velké svinstvo, protože to nakonec dopadlo tak, jak to dopadlo....ani operovat to nešlo.

1 0
možnosti
Foto

Petře, také tě zdravím. No máš pravdu, nejen o nás, ale i o čtyřnozích kamarádech. Nejhorší je, že ti sice i na veterině doporučují granule, ale když se jich zeptáš a jsou ochotni být upřímní, no sami nevědí co v nich je. Péťo, děkuji ti za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Kdyby ses těmi všemi "zaručenými pravdami" chtěl řídit, umřeš hlady.:-P A hlavně, kdybych se zmlsaným kočičím čumáčkem ještě měla řešit tohle...;-)

1 0
možnosti
Foto

No to máš pravdu, a to jsem pejskař;-D;-D Ale Klárko díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti
LM

:-)Velmi pěkně popsané, jenže jsem přišla za roky na to že ty psí konzervy jsou plné masa, samozřejmně, pro mě neznámého původu, na rozdíl od konzervy vepřové pro lidi. Ta je vůbec celá (pro mě) neznámého původu. Nejraději krmím pejska granulemi, které po mnoha, které jsme vyskoušeli,mu sedí. Tedy neprdí po nich..A nějaká jídla co jíme my.. ne všechny, to by bylo uklízení...:-)Opravdu hezké.

2 0
možnosti
Foto

Paní Lucie, no není to jednoduché. Každopádně Vám moc děkuji za návštěvu a komentář, kterým jste doplnila to mé povídání. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, přesně tak. Spokojené, naplněné bříško jak u nás, tak u čtyřnožců!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, však oba víme o čem to je. A tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
JS

R^Pěkné pojednání, Pavle...

...leta se u sebe držím osvědčeného - tělo si řekne.

Jak to "řídit" u zwiřátek? Jedině selským rozumem v kombinaci s citem - bez reklam:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, přesně tak, jak jsi to napsala. Děkuji ti za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, nevím jak je to u psů, ale reklamní věta "kočky by kupovaly whiskas" není správná. Podle jejich názoru různé ty kapsičky, granule a konzervy možná a jak která, ale není nad poctivou čerstvě ulovenou šťavnatou voňavou myš. Takže to tvrzení bych poopravil: "Kočky by chytaly myši.":-)

A pokud jde o lidi, moc rádo a často se zapomíná na některé vitamíny, například:

V - je vepřo knedlo zelo

U - je v buřtech

S - je ve sladkých zákuscích

a mnoho dalších podobných;-D

2 0
možnosti
Foto

Jene, mohu-li mluvit za pražské krysaříky, opravdu není mezi kočičkami a pejsky rozdílu;-D;-D Snad na ty myši.;-D Tobě každopádně děkuji nejen za návštěvu, ale i doplňující diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
MJ

Pavle, pokud jde o mně, jím všechno, kromě toho, co mi nechutná. Většinou mi nechutnají tzv. zdravé věci - například olivový olej, ústřice, zelený čaj... ráda bych je jedla, ale dopadlo by to jako s Vaším pejskem...Takže jdou mimo mě výzkumy, co je zrovna zdravé a co letí...Jo, asi bych nechtěla jíst geneticky modifikované potraviny, aby mně nenarostly v puse chlupy, jak zmiňovali nedávno v jednom článku. A pejskům, těm dávám granule... protože mě nebaví vařit "telatům". Krysaříkovi bych možná navařila.:-) Moc zdravím! M.

3 0
možnosti
Foto

Magdi a já jen děkuji nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek.R^ Magdi a přeji hezký den.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com