Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můžeme být ale vděční za čtvero roční období, zima byla opravdu tak jak má být.... teď zdravím od rovníku a je to tu příjemné jen na tu dovolenou.;-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, naprostý souhlas a já mohu jen dodat, že děkuji za nakouknutí a krásný komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Brr, Pavle, až je mi z toho zima. Ale krása to je, o tom žádná R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, však už se sem dere jaro. A já děkuji za návštěvu a za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Jů, jinovatka je, Pavle, kouzelná R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to je pravda, na druhou stranu, teď už jen jaro. A tobě děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Povedené. Nás zima letos vynechala, tak si to dám alespoň zprostředkovaně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, díky za nakouknutí. No vždyť letos se mi podařilo po 7 letech konečně nafotit i Babičinno údolí v zimě.:-)

0 0
možnosti

J77a17r68a 14R30a53n68k

24. 2. 2017 3:48

R^R^Krasa......zaplatpanbuh jsme si te nadhery uzili pouze na jeden tyden, i tak dost nezvykle, predtim tady byla opravdova "zima" se dvema metry snehu ve meste naposledy v 1996.

1 0
možnosti
Foto

Jaro, předně děkuji za návštěvu a za komentář. No u nás toho sněhu bylo dost, ale před tím hodně zim bez sněhu. To je pak nedostatek vody.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Archivy? Protože my už tu máme jaro...;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, no jo, je to focené někdy v prosinci a to už jsem šoupnul do archivu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne fotky, Pavle:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké zimní fotografie, Pavle. Tyhle věci se nikdy neomrzí.

2 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuji za návštěvu a je to pravda, tohle nikdy neomrzí.R^

0 0
možnosti
Foto

Na zimě je krásné to bělostné jiskření, které ale v našich krajinách trvá jen krátce. Jinak zimu si člověk spojuje spíš s nevlídným chladem (nevím, jak to mají Seveřani) a našinec se už v půlce února nemůže dočkat jara.

Perinbabu jsem si nedávno pouštěla na Youtubu - Jakubiskova poetika ve spojení s Hapkovou hudbou je prostě nádhera. :-):-):-)

P.S: Nějak se nedaří rozkliknout to video.

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář. Co se týká Perinbaby, má to také rád. Hapka prostě uměl. To video je vždy problémové, občas si říkám, že žije svým životem.:-)R^

0 0
možnosti

Pavle, to je zima z té lepší stránky. Koukat se v teple na její krásu!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Maruško, a tak já rád i vymrznu, když to stojí za to. Třeba kldyž sjem byl v Babičině údolí, naprostá paráda. A tobě Maruško, děkuji za návštěvu a za komentář:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com