Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Přiznávám, že jsem také dobrovolný a aktivní srab. Rád se totiž vracím domů....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, přesně tak a tak mohu jen dodat, že děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
RP

Hezky napsanéR^S přibývajícím věkem se asi každý vyhýbá riziku. Na kole bez helmy ani ranu...Sníh a moje jízda autem to taky moc nejde dohromady, tak se raději nechávám vozit.. Jedině snad pěšky se zatím nebojím, mám dobré obutí...:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko a já děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec Pavle, napsal jsi to velmi pěkně. Pravdou je, že i já stářím dělám něco podobného a jenom vzpomínám na doby, kdy jsem jezdil na diagonálkách na Moskviči 407, bez ABS a všech sarapatiček 300 km vzdálenosti za padajícího sněhu mlhy a náledí s dítětem a těhotnou manželkou, která posléze před Brnem posloužila jako zátěž do kufru auta, aby se kopec zdolati mohl.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem rád, že jsem ti přinesl vzpomínku a ty jsi se o ní i podělil. A taky díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky moc nejen za návštěvu, ale i za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno R^

Na reinkarnaci nespoléhám. Raději chodím za světla, na přechodu dávám pozor na bílé pruhy a všechna vozidla v dohledu. Ledovkám se pečlivě vyhýbám, společně se venku málokdy potkáme, protože, jako srab, raději nevycházím.

Škoda, že "hrdinové" moc nečtou.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jiřino, velmi Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Já jsem taky po... Někdy bych nejradši nevycházela.:-)

Tebou popsaní "hrdinové" si bohužel potřebují rozbít čumáček, aby se jim rozsvítilo...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, co k tomu dodat, když máš poravdu a tak díky za návštěvu a výstižný komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak v tomhle teda fakt, Pavle, nejsi sám. Stydím se za sebe, ale jsem přinejmenším stejný srab jako Ty;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzine, kdepak, jakýpak stydění, buďme hrdi na to, že jsem tito srabíci. A tobě děkuji za nakouknutí a diskusní příspěvěk.

2 0
možnosti
VV
Foto

Pane Václave , a já děkuji Vám, za Vás čas, venovaný přečtení toho mého zamyšlení.

0 0
možnosti
PS

Plně s Vámi souhlasím a jsem také srab. I při pomalé jízdě jsem měl u dobrého auta připraveného na zimu problém zastavit na čáře křižovatky, když těsně přede mnou blikla oranžová. Raději jsem ještě projel, bylo to bezpečnější než bubnování ABS . Ovšem já jel pomalu a okolo mě si většina frčela jako v létě . Pokud by chodec udělal špatný krok nebo by auto před nečekaně zastavilo, sebelepší auto to na sněhu a ledu neubrzdí.

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, předně děkuji za návštěvu , ale také za diskusní příspěvek, který krásným způsobem doplňuje mé povídání. Kdyby si všichni, co usedají za volant ( vynechávám slovo o řízení) uvědomili, že led je led a sebelepší technika nezaručí vše. Ještě jednou , děkujiR^

0 0
možnosti
OU
Foto

Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář. Novím, jestli to umím, jen se občas stane zázrak a povede se :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com