Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké dlouhé povídání:-)

1 0
možnosti
Foto

Dášo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
JT

R^ hezké vzpomínání, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti nejen za návštěvu, ale i za podporu.R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínky vždy pomohou. I když jsou někdy fixovány na poslední den a svírá to srdce. Jsem si jist, že všichni čtyřnozí přátele se měli a mají u Tebe bezvadně.

A také Ti to dávali vždy najevo. Je to tak, mám to několikrát vyzkoušeno. A oni, jak nás tam "zvrchu" kontrolují, tak někdy mají hlavu mezi tlapkama a říkají: Co to tam ti "naši" zase dělají?" A my je naštěstí neslyšíme, neboť to bychom hlavu mezi tlapky dali my.

Pavle, těším se na pokračování. Pěkně píšeš. Díky.

2 0
možnosti
Foto

Marceli, velmi ti děkuji za návštěvu, ale i za podporuR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, mimo jiné, jsi dobrý vypravěč!!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to nevím. Jen píšu příběh, ale děkuji ti za návštěvu a za podporu:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, krásný povídání R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a za podporuR^

1 0
možnosti
TG

R^R^R^Těším se na pokračování, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a za podporu.Snad to povídání udělám dobře.R^

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak si vzpomínám na ty naše, neurčitého původu, neurčitých charakterů, ale zlatého srdce :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc ti děkuji za návštěvu a krásný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za návštěvu a za podporu R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, je to s těmi čtyřnohými souputníky nadlouho.;-) Taky jsem si naivně myslela, že to dám do jednoho článku. Než jsem začala psát...;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, vždyť je krásné mít o čem psát.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné počtení. Díky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo,já dékuji za navštévu a za podporuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com