Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^ ... , a fotky? Sníh v kombinaci rezavého rákosí je prostě nádhera.

1 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

jo letos se nám to ve sněho šlale dobře :-)

1 0
možnosti
Foto

To máš pravdu Jaromíre a děkuji ti za návštěvuR^

0 0
možnosti
PK

Ahoj, nakonec z Tebe ještě bude filozof, ale jinak dobré. Dáváš si s tím práci.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky, no a ten filozof, no uvidíme ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Mně se do toho čerstvého sněhu nikdy nechce.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no, má to své kouzlo ;-) Tobě děkuji za návštěvu a za komentář

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná prochazka:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
DV

D26a47v20i94d 51V36l66k

23. 1. 2017 12:47

hezké PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Davide, děkuji ti za návštěvu a diskusní příspěvek. R^

0 0
možnosti

zejména za ty černobílé, Pavle!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji R^

1 0
možnosti
JT

R^ fotky obyčejné zasněžené krajiny, doplněné moudrými texty a co přinesou radosti, díky Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, já děkuji. Za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Když je bílo, hned vypadá naše zemička čistší. Fotky i text R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Letošní stopy jsou krásné, čisté .....doufám, že v nás zůstane i pozitivní pocit po vydařené zimě. Charlie Chaplin a fotky .R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za komentář, ke kterému není co dodat.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com