Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, předně děkuji za návštěvu, ale i krásný komentář. Kdo ví, třeba se se setkáme.:-)

0 0
možnosti

Pavle, já zase dlouho a s potěšením sleduji jak rostete jako psavec. O BN bych mohl psái hodiny, ale nekde i na blogu visí me povídání Tajemná a krásná. Má myslím 5 pokračování a psal jsem to především na základě vědomostí, které jsem l kdysi získal při studiu BN. Dal jsem tenkrát dohromady poměrně úspšné literární pásmo se stejným názvem a tehdejší předsedyně Svazu přátel BN mi věnovala řád rytíře BN. Už bych ho asi nenašel, ale potěšil. Nebudu zdržovat, tohle je obrovské téma! Jenom na okraj, víte, že vnuk BN tvrdil, že byla dcerou F. Goy? A má to i jistou logiku.

2 0
možnosti
Foto

Josefe, předně Vám děkuji za návštěvu, ale také za krásný komentář. Když jsem to začal zpracovávat před několika týdny, věděl jsem, že je to obrovské téma. Psal jsem, mazal jsem, škrtal jsem. Prostě stále to nebylo ono. Až jsem to pojal jako vyjádření svých pocitů a vnímání. Josefe, máte naprostou pravdu, je to prostě veliké téma. O tom tvrzení vnuka jsem někde na tuto informaci narazil, ale kdo ví. Ještě jednou Vám děkuji a přeji hezký víkend.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle R^ Ano, též s oblibou vzpomínám na ty "pravé" pohádkové knížky pod stromečkem. Moderní pohádky mi k srdci nepřirostly. Byla to mistryně pera a lidské duše.

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, je to tak. Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, za tento blog moc děkuju! R^R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Jitko, já děkuji tobě za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Jdu se stydět, Babičku jsem načala několikrát, ale nikdy nedočetla...:-P

Moje babička se 21.1. narodila.;-)

2 0
možnosti
Foto

Teda Klárko, no měla by jsi to napravit, ale každopádně ti děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za to přiznání.;-DR^

1 0
možnosti

R^ Bez pohádek Boženy Němcové si už náš svět nedokážu představit. V její korespondenci mě nejvíc zaujaly káravé i starostlivé dopisy dětem, jako bych se slyšela :-) a dost mi ji to přiblížilo. A i když to četbu nenahradí, u Moskalykovy "Babičky" pláču vždy spolehlivě. Stopa paní Boženy je v našem národě silná, a je to tak dobře. Jen aby tu stopu vnímalo i naše potomstvo.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu mé vzpomínky, ale rovněž za Váš krásný diskusní příspěvekR^

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že krásná paní Božena Němcová se pro dnešní mládež stala už jen "nějakou ženskou z čítanky". My jsme ji na gymplu nemuseli povinně číst, ale dodnes si vybavuju, jak nám češtinářka předčítala z její korespondence a měla slzy v očích. Díla B.N. jsou už dnes svým způsobem starodávná, ale plná krásného jazyka, citu, laskavosti, lidskosti... atd., přestože její život byl opravdu nezáviděníhodný.V

Díky za připomenutí.:-)

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

VR^V díky, Pavle.

Mám v koutcích očí slzy. S knihou Babička, jsem spala a nechtěla ji dát z ruky a trošku jsem si díky té knize, zidealizovala svoji babičku... moc mě ta kniha zasáhla. Četla jsem ji daleko dřív, než jsme ji měli jako povinnou četbu...

Ještě jednou děkuji V

3 0
možnosti
Foto

Jani, tak to jsem moc rád, že jsem ti připomenul i vzpomínky prvního čtení. A také děkuji za návštěvu a krásný komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Moje nejmilejší, díky, Pavle:-)VR^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, já děkuji nejen za návštěvu, ale také za diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti

KarmaR^. Dnes bychom takovou ženu potřebovali v politice, abychom se posunuli k dobrým mravům.

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, předně Vám děkuji za návštěvu , ale rovněž diskusní příspěvek. Když jsem tuto vzpomínku zpracovával, napadlo ěm něco obdobného, něco ve smyslu, co by tomu Božena Němcová říkla dnes. Ještě jednou díky za přečteníR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com